Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis mig din woocommerce webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer om det er woocommerce, jeg skal vælge til en mindre webshop, grundet de lave udgifter.

Men jeg er i tvivl om det er for discount. Så vil gerne se nogle eksempler på webshop, lavet i woocommerce.
Og har du et forslag til template, vil jeg også være taknemmelig.

Vil du ikke skrive den her, er du også velkommen til at sende en pm med link :)

Hvad er fordele og ulemper ved en webshop i woocommerce ?

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Der er en række etableret teknologier d.d. der kan anvendes, og bliver næstet betragtet som standarder inden for marked, som alle kan løse behovet for en digital e-shop, shopping, ecommerce løsning. Wordpress med dertilhørende WooCommerce er en ud af flere af sådanne løsninger. Et sådan setup er ret eftertragtet og nok der hvor der er den største online community omkring det hele, som har en stor betydning for hvad du kan finde af temaer og layout til design af din webshop.

Ift. udgift-siden er WordPress/WooCommerce også et attraktivt setup da det kræver minimal ressourcer i tilkøb og/eller timer der skal lægges i det (men en vis teknisk indsigt), dette med antagelsen af at du selv uploader tekst, billeder og anden medie til produkt-sider, produkt-kategorier mv.

Alt andet lige, og uden at kende om der er tale om særlige krav til webshoppen, vil jeg klart anbefale et WordPress setup med en ecommerce løsning som WooCommerce.

Hvad angår ulemper vil jeg sige at WordPress og WooCommerce er entry-level ecommerce løsning der fravælges af større virksomheder der ønsker langt større kontrol, i så fald kan du overveje at kigge på Magento og tilsvarende løsninger. Bemærk at disse kræver selvfølelig større vedligeholdelse (igen, alt andet lige), så måske skulle du starte ud med førstenævnte og hvis du vokser riiigtig stor, kan du overveje et skift, hvis det understøtter forretningen.

Hilsen
Udvikler og lokal SEO konsulent
Tobias fra Miklagárd SEO

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har selv lavet denne https://cashmere-culture.com/

Jeg er vant til Prestashop, og må sige at jeg aldrig kommer til at blive glad for Wordpress+Woocommerce. Det er for mange ting som er besværlige. Jeg er sikker på at der findes plugins til at løse mange af mine udfordringer, men det virker bare som workarounds.

/Nicolai

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Www.raad-mal.dk/shop

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fine webshops begge to. 
Har i brugt noget template.

Søger gerne anbefaling af en template ?

Har også kigget lidt på wix. Det ser ud til det kun koster 17€ om måneden. Det ville ihvertfald være nemt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt Flatsome

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt, tak fordi i deler :-)

Hvor meget og hvor ofte skal der "opdateres" når man bruger woocommerce og flatsome ?

Opstår der nogle gange problemer, når der kommer opdateringer på de ekstra programmer man bruger med woocommerce ?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

WordPress og plugins skal gerne opdateres ofte. Da der bliver fundet mange sikkerhedshuller i WordPress plugins, fordi det er brugt af så mange, søger hackerne selvfølgelig efter huller her.

Jeg har lavet rigtig mange webshops i WordPress med WooCommerce. Jeg tror det kommer meget an på hvem du bruger til at bygge webshoppen, om det bliver godt. Tror du vil kunne vælge stort set hvilket som helst system og få det til at blive godt i de rette hænder.

EDIT: Af webshops jeg har lavet i WordPress med WooCommerce kan nævnes bl.a.

www.olila.dk

www.bambuni.dk 

www.malerbutikken.dk 

www.woodupp.dk 

www.dogparacord.dk 

www.vinhuset-topwine.dk 

Så det kan fint lade sig gøre at lave en god webshop i WordPress. Der bruges i gennemsnit ca. ½-1 time i måneden på opdatering.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Dec 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et webshop som er opbygget i Woocommerce. 

Alt på hjemmesiden er udført af mig selv, samt alt det grafiske. 

https://www.imotive.dk


Side 1 ud af 2 (11 indlæg)