Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til indkøb - Interiør

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle

Jeg er i min aller spædeste start, så bær over med mig :)

Jeg ønsker at åbne en butik med interiør. Jeg har forsøgt at få et lille netværk af folk i samme branche. Om end de er rigtig søde, så er de ikke meget for, at dele alt for mange gode råd med mig, da jeg jo vil være deres konkurrent. Det er forståeligt nok.

Jeg vil gerne sælge varer som blandt andet; Ib Laursen, By Lassen, Lucie Kaas, Bloomingville og Dansk smykkekunst. Men hvordan foregår det? Tager jeg blot kontakt til dem over mail / telefon og fortæller om mine ideer? Eller skal jeg have kontakt til en grossist ? Der er vel en risiko for, at de siger nej tak, hvis ikke de synes om mit koncept ( som til at starte med vil være en lille butik med åben torsdag, fredag og lørdag)

Svar modtages med kyshånd :)

Kh
Inez
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er kun at tage fat og få kontaktet alle dem du gerne vil være forhandler for og ja - du har ret i, at der er risiko for nej, da mange mærkevarer vil kræve man køber for ganske mange penge fra dem, før de vil handle med en, og måske tilmed ikke vil have deres brand ud i andet end butikker der allerede på anden vis har vist levedygtighed. Så er der bare at finde andre og ringe rund - men det kræver sikkert en vis kapital til indkøb at fylde en lille butik op med den slags

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)