Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 19
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Har i nogle gode inputs til ting der skal være på en hjemmeside?
Jeg er ved at oprette en hjemmeside hvor jeg vil sælge dyre artikler.
Handelsbetingelser er jeg i gang med.
Kender i nogle gode grossister inden for dyr?
Hvornår er det bedst at oprette et Cvr nummer? når hjemmesiden er helt færdig?
Jeg er helt ny I forhold til webshop, men arbejder i butik. Dog læser jeg på alt der handler om webshop for at få et forspring. Men kunne godt mangle nogle inputs fra nogle der selv har været startet op(-:
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lærke:
Hvornår er det bedst at oprette et Cvr nummer? når hjemmesiden er helt færdig?

Du skal bruge det når du vil lave en leverandøraftale, eller indløsningsaftale til online betaling, men hvis du har besluttet dig for at starte, kan du ligeså godt oprette det med det samme. Her skal du så beslutte om det skal være personligt ejet eller i selskabsform.

Tilmeldt 31. Aug 19
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay tak for svar! Hvis jeg nu opretter et i morgen, og hjemmesiden og det først køre om en månede, så vil det ikke have nogen betydning som sådan vel?(-:
Tilmeldt 31. Aug 19
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak!(-:
Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lærke

Hvis du ikke har et giga-netværk inden for området som er villig til at købe via din webshop skal du huske at tænke SEO og dertilhørende digital marketing ind i din webshop, brand, domænenavn m.m. ind allerede ffra dag #1 - ellers ender du bare på side 8 i Google og andre søgemaskiner.

Der er mange som efterhånden leverer ydelser til opsætning af en hjemmeside + shop, og meget af det kan man også selv, det samme gælder SEO delen. Det hele handler om dit fokus og hvor du ligger din tid - hvis du kan/vil selv, så det netop om at lave en 80/20 ift. research og derefter setup, ellers skal du ud og finde nogle der kan hjælpe dig med alt det her.

Det er klart noget vi ser tit med folk der gerne vil lave deres egen webshop: de har en forventning om at folk "bare" klikker ind på deres hjemmeside og det hele går smurt efter de har sat al teknikken op og skrevet et par sider samt produktbeskrivelser og betalingsgateway er opsat. Det er desværre langt fra tilfældet, og det er så hér SEO kommer ind i billedet :)


Hilsen
Udvikler og lokal SEO konsulent
Tobias fra Miklagárd SEO

miklagard.dk

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 5. Sep 19
Indlæg ialt: 40
Fra  Egus Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lærke, 

Nej, det er som sådan ikke et problem at starte enten firmaet eller hjemmesiden først. Du kan sagtens eje et selskab, en måned inden du laver en dertilhørende webshop. Du kan også lave webshoppen først, men vær opmærksom på at begge dele kan ende med at tage mere tid end forventet, hvis det er første gang. Som nævnt tidligere af Nicolai, vil du også komme ud for at skulle bruge CVR nummer, i diverse aftaler du indgår.

Mvh

Emil Gustavsen

Adm. direktør hos Egus
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)