Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor starter man som freelancer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har kompetencerne til at udføre regnskabsmæssige assistance (bogføring, rådgivning, opstilling af årsregnskab m.m.). 

Og jeg har derfor gået og tænkt over muligheden for at starte som freelancer med henblik på måske at være selvstændig i fremtiden - starter som bijob ved siden af mit normale arbejde. 

Men hvordan starter man som freelancer? Altså hvordan finder man kunder? Nogen der har erfaringer? Et sted man kan slå sin profil op eller lignende? 

Håber I forstår spørgsmålet... Og takker på forhånd... 

Hilsen,

I. K. 

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I din branche er der muligheder for at arbejde som freelancer hvor andre skaffer kunderne og stiller forskellige værktøjer til rådighed for dig.

Alternativt skal du selv ud med et website, facebook eller lignede og arbejde med markedsføring og salg. En vej frem kan være at komme på de 'revisor-lister' som næsten alle regnskabsprogrammer og lønprogrammer har.

Venlig hilsen

Steffen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også mulighed for at holde øje med de opgaver der kommer ud på Worksome, Amino Freelancer m.v.
Der findes mange portaler :-)

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil klart anbefale UpWork, super fint sted at starte og en platform der ranker freelancer efter ydelse/service/kompetence som sikre at dem der leverer kommer øverste i listen over anbefalet freelancers

Vi har tidligere haft god erfaring med anvendelse af freelancer fra UpWork



Hilsen
Udvikler og lokal SEO konsulent
Tobias fra Miklagárd SEO

miklagard.dk

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)