Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mærket - hvad er jeres holdning?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 95
Fra  www.crocca.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tak for en god tilbagemelding. Men kunne du ikke fortælle mig, hvor jeg finder den info om hvor meget E-mærket linker til min side? For jeg kan intet finde under Links - Google search console. Også god sommer. Dbh. Christa

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 95
Fra  www.crocca.dk Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input:-)

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 95
Fra  www.crocca.dk Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle jeres input.  Jeg har dannet mig et klart billede af, hvilke vej jeg går. God sommer til jer alle.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Crocca:

Hej, tak for en god tilbagemelding. Men kunne du ikke fortælle mig, hvor jeg finder den info om hvor meget E-mærket linker til min side? For jeg kan intet finde under Links - Google search console. Også god sommer. Dbh. Christa

Jeg har benyttet Ahrefs til at se om de linker til dig. Men hvis du laver en "site-search" på Google, kan du se at dit certikat med link til din hjemmeside er indekseret af Google: site:certifikat.emaerket.dk/crocca.dk

Jeg har lige kigget på et par af mine kunder der har E-Mærket og her dukker linket fint op i Search Console. 

Hvis du har problemer med Search Console, så prøv at sende mig en privatbesked eller via hjemmesiden (link i min signatur), så vil jeg gerne hjælpe dig :-) 

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 95
Fra  www.crocca.dk Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Andreas, det prøve jeg:-). God sommer

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)