Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En el drevet plæneklipper

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 14:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bojko:
Og det her er en tråd om nye måder at at gøre ting på, i en rubrik om opfindelser. Opfindelsen er et produkt der sparer energi i forhold til dagens alternativer.

Når man skriver noget så dumt som du gør, så bliver du ikke taget seriøst!

Nu skal du se en ide - hvis du bare kan opsamle energien fra et lynnedslag om måneden så kan du levere energi nok til hele verdenen. Jeg ved ikke helt hvordan du gør det, men synes du ikke det er en fantastisk ide?

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 14:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bojko:
Per Krabbe du er jo snot dum og ubegavet!!!

Var det nødvendigt at udstille overfor alle at du kun har 2 hjene celler, der desværre løber i vejen for hinanden?

Regner du selv med at dit firma Scanboat får en positiv reaktion på at dens ejer udstiller sin manglende begavelse på offentlige boards?

Men der skal vel heller ikke mere end 2 hjerne celler til at lave skatteflugt til Alicante...

Det er ikke min skyld at du er så dårligt begavet at du ikke kan se noget positivt i at spare 90%-95% af energi forbruget ved at vælge den rette løsning.

Og det her er en tråd om nye måder at at gøre ting på, i en rubrik om opfindelser. Opfindelsen er et produkt der sparer energi i forhold til dagens alternativer.

Det er altid i orden at være en tåbe, men du er både en idiot og en tåbe!!!

Indledningsvis var jeg lidt i tvivl om jeg skulle tage dit første indlæg seriøst. 

Tak for din tilbagemelding.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 16. Apr 17
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 02:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det Mr.A der er tilbage?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bojko:

du er jo snot dum og ubegavet!!!

Var det nødvendigt at udstille overfor alle at du kun har 2 hjene celler, der desværre løber i vejen for hinanden?

Så får vi ikke mere konstruktivt ud af denne tråd. Derfor låser vi den.

Hold venligst en sober tone i debatten. Tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)