Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TøjLeverandør i EU eller ikke?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg er igang med opstartning af virksomhed, jeg har dog problemer med at finde leverandør. Er der nogle der kender nogle tøjleverandør evt. i EU, som man kan henvende sig til? Både til salg/ eller design ar tøj.
Har overvejet Kina/Alibaba, kan bare ikke rigtig finde ud af om det er det rigtige valg i forhold til
1.afstand, 2. Leveringsomkostninger til Dk. 3. Sprog
Nogle der kan komme med gode råd eller få mig i kontakt med en leverandør.
Segmentet 16-28 årige piger/kvinder.
Tøjstilen er ungdommelig, moderne, stillet, afslappet.
Er ikke interesseret i videresalg af allerede eksisterende mærker.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

du er ude i et meget vanskeligt projekt med vild konkurrence fra mange små - og store som amazon og Zalando mm - men det ved du givet. Det er projekt man let brækker nakken på

Du er ikke rutineret med kontakter i Kina og Alibaba osv er meget sjældent de faktiske producenter, men ganske uge som sidder og finder de varer du efterspørger og ofte kan skifte producent - Skal du producere i Kina skal du rejse der ud - efter via f.eks Kinas ambassades handelsafdeling mm - at have skaffet kontakter der vil vise dig rundt i produktionen.
Du skal så også sætte dig ind i importregistrering - told - importmoms mm

Tyrkiet er kortere rejse og ofte bedre til engelsk - ellers same same

Portugal er EU og uden told og importregistrering - og også bedre til engelsk kommunikation, men igen - du skal ikke starte tøj produktion - uden at have være ude og se og tale med den producent du vælger. Du kan lige så godt hoppe ud fra 10 meter vippen i et tomt svømmebassin, som du kan starte en ny tøj designer virksomhed uden kontakt direkte med producenterne

vh john Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Sep 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 03:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har siddet og kigget lidt på dit indlæg her og jeg vil lige prøve at spørge lidt ind for at være sikker på, hvad du mener.

Som jeg læser det, så vil du egentlig bare gerne have et ekstra felt, så du både kan angive det danske momsnummer og virksomhedens firma ID (jeg er ikke sikker på, hvad det korrekt kaldes). Lige nu har du kun feltet til CVR. Er det rigtigt forstået?


Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Isabel :
Er ikke interesseret i videresalg af allerede eksisterende mærker.

Hvis ovenstående er tilfældet er det jo ikke en tøj leverandør du søger, men en producenten der kan producere dit eget design.  Det lyder ikke til at du har nogen erfaring overhoved men tøj, design eller produktion - Så det bedste råd vil være at du søger hjælp hos nogle professionelle - Men som John også skrev er det en meget vanskelig branche, specielt for amatører og uerfarne folk. 

Pia som også er aktiv her på Amino kan måske hjælpe dig.

ttps://alstruppattern.com/ 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)