Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lukning af aps med gæld til skat

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er i den uheldige situation, at jeg har et aps som har gæld til skat som selskabet ikke kan betale (der er ikke gæld til andre kreditorer). Aps'et har ikke flere aktiviteter og kommer heller ikke til at have det, da jeg er flyttet til udlandet (af andre årsager) og derfor ikke kommer til at virke i DK længere.

Hvordan kommer jeg ud af den situation?
Hvilke konsekvenser vil det have?

Hjælp modtages med kyshånd

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du afmelder dig som direktør og der ikke er andre anmeldte så vil du i løbet af et par måneder max blive sendt til tvangsopløsning i skifteretten - på det offentiges regning. Hvis din skattegæld kommer af at du har hævet penge uden at indbetale skat - personligt, så KAN det have konsekvens for krav om betaling, men ellers sker der ikke andet, end du står som person med CVR der blev tvangsopløst - påførte det offentlige udgift til lukning og skal kan stille krav om sikkerhed ved fremtidige firmaer i dit navn

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Jun 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar....selvom det er noget tid siden jeg skrev sidst.

Ved du hvad der sker hvis man skal i retten under en tvangsopløsning og er bosiddende i udlandet?

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

sjek:

Tak for dit svar....selvom det er noget tid siden jeg skrev sidst.

Ved du hvad der sker hvis man skal i retten under en tvangsopløsning og er bosiddende i udlandet?

De skal jo stævne dig først og det vil du ikke være i tvivl om, da stævninger afleveres i hånden. Så vent med at tage sorgerne på forskud.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

sjek:

Tak for dit svar....selvom det er noget tid siden jeg skrev sidst.

Ved du hvad der sker hvis man skal i retten under en tvangsopløsning og er bosiddende i udlandet?

det første vil nok være at kurator søger en telefon gennemgang og ser om det kan klares den vej. Er skattegælden selskabets kan det sikkert klares sådan, er den fordi du har taget løn uden at indbetale skatten, så vil du skulle finde en løsning for at indbetale vil jeg mene, der er de hårde nok, men om du ligefrem internationalt efterlyses, det tror jeg nu ikke helt - løses skal det jo i samarbejde med skifteretten - så sammenarbejd via telefon 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)