Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Topkarakter i kundeservice - SÅDAN

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig: Jeg vil gerne betale med mit gavekort.

Billetdamen: Dette er en ekstern arrangør, så du kan ikke betale med gavekort.

Mig (oprigtigt overrasket): Det er simpelt hen løgn.

Billetdamen: Du behøver ikke blive sur, for jeg kan godt gøre en undtagelse i dit tilfælde...

Mig: Det kunne du jo have sparet mig for ved bare at lade mig betale med mit gavekort... Men ok, lad os komme videre.

Billetdamen: Det var bare for at fortælle dig, at sådan er reglerne... bare så du ved det...

Mig: Det er så ikke det, der står på gavekortet... bare så du ved det... Men lad os nu handle nogle billetter.

Billetdamen: Ok, hvor vil du gerne sidde...?

Jo - hun får topkarakter i kundeservice, når hun lige har øvet sig lidt...StarStarStarStarStar

Hans

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Beklager men den kan jeg ikke følge.  

Damen har vel ikke sagt noget forkert, om rækkefølgen på det hun sagde kunne have været anderledes er vel blot ordvrideri.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Noget kryptisk.

Hvad er eksempel på god og dårlig kommunikation Wink

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Noget kryptisk.
Hvad er eksempel på god og dårlig kommunikation Wink


Det sker jo også at det er kunden der har en dårlig dag Big Smile

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Lyngby
Tilmeldt 15. Nov 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Kroppe som lærer Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan godt se den kunne være håndteret med større indføling. Hvad er pointen med at sige nej for så at sige ja lige bag efter?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Heller ikke med her Hans - Hun må ikke give dig det på gavekortet og det har vi - som i andre sager ikke mulighed for at fakta checke - men hvis så - Hun gør vel ting ret så. - er fleksibel og du virker sur uden rigtigt grund

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Hun må ikke give dig det på gavekortet og det har vi - som i andre sager ikke mulighed for at fakta checke - men hvis så - Hun gør vel ting ret så. - er fleksibel og du virker sur uden rigtigt grund

For mig at se:

Hun har mulighed for at sælge på gavekort, men starte med at nægte mig denne mulighed.
Hvorfor i alverden skulle man dog gøre det?
Da jeg beder om at komme videre til handelen, holder hun fast i konflikten.
Det fatter jeg ikke ideen i.

Hun kunne bare have sagt:
Ja, tak. Hvilken forestilling vil du købe? Nu skal jeg finde de bedste billetter til dig.

Det var jo alligevel der, vi endte - jeg nåede bare at blive sur.

VH Hans

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Cookie - John Hannover:
Hun må ikke give dig det på gavekortet og det har vi - som i andre sager ikke mulighed for at fakta checke - men hvis så - Hun gør vel ting ret så. - er fleksibel og du virker sur uden rigtigt grund

For mig at se:

Hun har mulighed for at sælge på gavekort, men starte med at nægte mig denne mulighed.
Hvorfor i alverden skulle man dog gøre det?
Da jeg beder om at komme videre til handelen, holder hun fast i konflikten.
Det fatter jeg ikke ideen i.

Hun kunne bare have sagt:
Ja, tak. Hvilken forestilling vil du købe? Nu skal jeg finde de bedste billetter til dig.

Det var jo alligevel der, vi endte - jeg nåede bare at blive sur.

VH Hans

du må have større problemer helt ærligt Hans - Du beviser ikke at der ikke er noget om det hun siger med hun faktisk ikke MÅ give dig det  og så er hun sød hele vejen derfra -og du er bare sur og modstander - sagt lige ud - Hvis det er det som skal til for at vælte dig til den sure side-  så skal du overveje om du kører ret vej 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hun sagde jo ikke noget forkert og håndterede det med sikkerhed som hun var bleve instrueret i at hun skulle

Grumpy old man?  🤓 kom videre og undlad at benytte ovenstående som et eksempel ... der vil være alt for mange der ikke forstår dig..... 

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske du bør kigge indad, trådstarter. Jeg forstår slet ikke de mennesker der kan blive sur over ligegyldige ting, som dette.

Derudover er det jo faktum dig der ikke har læst betingelserne for dit køb, og hun lader dig alligevel fuldføre købet med et i teorien ugyldigt gavekort.

Du tror ikke at ideen er, at når hun fortæller dig at man ikke kan, at hun så sikre sig at du ved det til næste gang?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)