Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prototype og produktion af ca 5-700 enheder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge hoveder herinde

Jeg er på ukendt grund og håber på gode input til, hvordan jeg bedst kommer videre.

Jeg og min makker er interesseret i at få lavet en prototype og derefter produceret ca 5-700 styk USB lydkort, som min tekniske makker allerede har udviklet/ved hvordan skal se ud. Og hvad gør vi så herfra?

Viser man dem bare til 2-3 forskellige udviklere og får tilbud eller hvordan er processen?

- og hvad koster sådan noget overhovedet?

Er det kun ved store serieproduktioner, at man bevæger sig til udlandet/Kina/Østeuropa.

Jeg kan ved hurtige google søgninger se, at der er rigtig mange der laver den slags herhjemme.

Hvis nogle af jer derude har gode erfaringer, hvor dialog, tid, priser har spillet godt sammen, vil jeg sætte pris på nogle anbefalinger.

Hvis der er andre gode råd eller noget vi bør være opmærksomme på, tager vi i mod gode råd og fif med kyshånd.

På forhånd tak.
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der findes en række service virksomheder på dette. Det er oftest meget dyrt at få lavet i Danmark. Der er et Amerikansk firma - pad2pad hvor du kan designe printet, levere komponenterne og få dem monteret og det forekommer rimeligt, men der er et hav af outsourcing firmaer også.

Der har været en del kickstarter kampagner for automatisk lodning/komponentmontering og jeg er sikker på at sådanne produkter er i handlen. Produkter som dette burde være en fantastisk investering hvis I udvikler elektronik https://www.voltera.io/product/technology/ men det kræver en volumen.

Tilmeldt 25. Apr 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak. det vil jeg prøve at kigge på!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)