Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Titletag og metatag beskrivelse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan skal man skrive sine titletag og metatag beskrivelser?


Mine titletag ser pt sådan her ud: Køb <Produktnavn> - <Pris> DKK @ <Firmanavn>
- Er det en okay fremgangsmåde, kan det optimeres elle er det noget helt andet jeg skal gøre?

Mine metatag beskrivelser er i dag bare det første udsnit af produktbeskrivelsen. Jeg overvejer om man skal sætte det sådan her op, vil det være en fordel: <Firmanavn> @ <Produktnavn> - Prisgaranti - Fragt fra XX - Gratis fragt XX - XX dages fortrydelsesret?

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den optimale løsning er at skrive en sælgende titel, der indholder varens navn (keywords), og en sælgende meta description.

Pris, rating m.m. kan du oplyse med schema tags. Så bliver din vare mere synlig i søgeresultaterne.

F.eks. ser en cykelanhænger med pris og rating på cykelanhaenger.dk ud som følgende:

Se: https://schema.org/docs/schemas.html

---

For meget ens indhold i title tags og meta descriptions bør undgås. Det er ganske enkelt dårlig SEO.

Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar, tænker du også det er sådan man skal gøre hvis man har en webshop med 4000+ produkter? Det bliver i hvertfald svært at finde noget unikt til hvert tekst, som inkluderet produktnavnet.

Jeg er begyndt arbejde med schema, så jeg kan få trukket beløb, bedømmelse og lager-status med ud, så jeg slipper for at skrive det i mit titletag. Tak for det råd.

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har 4000 produkter... så start med de lavest hængende frugter. Måske det er nemmest at optimere hele kategorier... skriv godt med tekst.

Ellers sorter dine søgeord efter antal månedlige søgninger og start der hvor potentialet er størst.

Du skal ikke skrive enslydende tekster om lignende produkter. Brug her canonical

Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 25
Fra  KaufmannDesigns Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hurtigt tip er at skrive med handling i dine meta tekst.
f.eks køber du her får du gratis fragt.
Eller spar xx % på dette køb.

God vind :)

Arbejder på mine egne designs her ved KaufmannDesigns.

Spejle til stort og småt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)