Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til fejl i search console

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.


Jeg har for nyligt fået en fejl i search console... Den er på min shop-side og mine produkt-kategori sider - Og den giver mig ikke meget mening... Er den et problem eller skal jeg ignorere den - Alternativt, hvordan fikser jeg den? :)

Se vedhæftede screenshots her:



Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er fejl i det som Google kalder Structured Data på dine produkter. Nu ved jeg ikke hvordan schema bliver genereret på dit website? men der mangler nogen informationer i data..
Det kan være du kan udfylde info på produktet og det så bliver overført til schema.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Den røde der siger “Offers, review eller aggregaterating” er vel mest kritisk... men aner ikke hvordan jeg laver det...

Men det er også mærkeligt at det er mine kategorisider hvor den viser der er fejl... dvs. Der er jo ikke fejl i produkterne...

Bruger woocommerce og har yoast SEO som plugin.. er det ikke det der står for schema.org ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Jeg har nu installeret og fulgt den vejledning der var på linket du satte...

Skal jeg så bare vente og se om fejlene går væk, eller kan jeg se på nogen måde om det er fikset?? :)

De havde en funktion hvor de installerede det hele, og så var jeg inde under products (woocommerce) og tilpasse de ting der står i guiden...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du løse det selv er det jo super fedt, normalt ville det kræve en udvikler til at lave variablerne. Og så er schema jo en af SEO-must-have.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)