Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop og kasseapparat, Opstart.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Vi står og skal til at flytte vores virksomhednettet, og oprette en webshop.

Men hold nu k*** hvor er det en jungle hvis ikke man har fulgt med i mange år.

Jeg har prøvet at oprette en prøve periode på dem jeg har kunne finde, men de fleste kører samme system som ikke lever op til vores krav.

Yderligere skal vi bruge et kasse system, som er portabel (evt. iPad løsning med portabel bon printer), denne skal så samarbejde med webshop så lageret passer. Har kigget på iZettle, og virker ganske godt.

Krav til webshop

Salg i anbrud, det vil sige det skal ikke være låst på 1, 2, 3 og 4 stk osv. Man skal have mulighed for at købe fra 0,2 stk og op.

Pakketilbud, sammenslutning af flere varer.

Digital fil salg (dette er selvfølgelig ikke i anbrud)

Tilvalgsmuligheder.

Ville gerne have muligheden for at man kan mixe pakker selv, og blande noget fra KAT A og KAT B og opnå en rabat ved dette.

Yderligere kunne det være godt med Blog tilvalg.

Så råd og vejledning til kasse system.

En webshop udbyder der kan overstående.

Alternativt råd til hvordan vi kommer i mål med overstående uden at skulle bruge budgettet for de næste 3 år.

Og før du smider en standart tekst op om hvor godt jeres webshop system virker, så læs hvad jeg har skrevet.

Jeg har læst Amino og Google i en uge nu, så har gjort et godt forsøg.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Med lidt modificering så kan du faktisk bruge WordPress + WooCommerce sammen med et smart kassesystem som f.eks. WooCommerce POS

Igen altsammen skal tilpasses lidt, men det bliver ikke så dyrt som mange andre kassesystemer.

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget ekstraordinært i de webshopfunktioner du nævner. Det kan f.eks. laves med Wordpress + Woocommerce, et theme + et par plugins.

Jeg vil tro de fleste pos-systemer kan integrere med Woocommerce. Der findes i hvert fald Woocommerce plugin til izettle, hvis deres pos er brugbar.

Du skal forvente at pos og webshop skal købes hos 2 forskellige leverandører.

---

Daniel Andersen:
Alternativt råd til hvordan vi kommer i mål med overstående uden at skulle bruge budgettet for de næste 3 år.

Alle profesionelle webbureauer kan levere webshopdelen og installere integrationerne.

Men der skal en mere præcis kravspecifikation til før der er nogen, der kan give en pris.

Et kvalificeret gæt er 10.000 - 20.000 kr. for webshoppen. + et løbende beløb for abonnementer, seo med mere.

---

Du kan hjælpe dig selv ved at kigge lidt på betalingsløsninger også. Du kan sammenligne på https://kortgebyr.dk/ ud fra jeres gennemsnit ordre x antal + ønskede kort.

---

Det er vel også afgørende hvilket regnskabsprogram pos + webshop skal integreres med.

---

Mit råd: Lav en grundig kravspecifikation og kontakt nogle webbureauer og få nogle tilbud.

(der er ikke mange proff. bureauer, der leder efter kunder i forumtråde)

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Nov 18
Indlæg ialt: 20
Fra  Propaganda Panda Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv igang med en ny webshop i Squarespace, hvilket fungerer super godt og nemt. Elsker Squarespace, da det har så mange fede funktioner.

Men jeg har dig hørt, at SEO ikke fungerer så godt i Squarespace.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)