Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot!!!!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Virum
Tilmeldt 25. Jan 17
Indlæg ialt: 8
Fra  InboundCPH ApS Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John - det er nu ikke så meget de positive anmeldelser, der er problemet, men negative. Et meget tyndt grundlag kan fuldstændig ødelægge en virksomhed. Særligt i den finansielle branche er der en tendens for at kunder, der låner penge, brokker sig når de finder ud af at der løber renter på eller andre betingelser de har accepteret ved indgåelse af kontrakten. Det er 100% selvforskyldt, men her udstilles virksomheden negativt af Trustpilot, uden belæg. Dette sammen med de andre udfordringer jeg nævnte tidligere syntes jeg er problematisk. Jeg ved ikke hvordan de skulle løse dette eller om de overhovedet ser det som et problem.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ian Rosenfeldt:

Hej John - det er nu ikke så meget de positive anmeldelser, der er problemet, men negative. Et meget tyndt grundlag kan fuldstændig ødelægge en virksomhed. Særligt i den finansielle branche er der en tendens for at kunder, der låner penge, brokker sig når de finder ud af at der løber renter på eller andre betingelser de har accepteret ved indgåelse af kontrakten. Det er 100% selvforskyldt, men her udstilles virksomheden negativt af Trustpilot, uden belæg. Dette sammen med de andre udfordringer jeg nævnte tidligere syntes jeg er problematisk. Jeg ved ikke hvordan de skulle løse dette eller om de overhovedet ser det som et problem.

ikke som sådan uenig - der er givet brancher hvor kunder - uanset hvad - viser sig utilfredse og - specielt hvis det er få anmeldelser

Jeg ved ikke om du kan vise mig nogle links til de som du mener er ramt urimeligt (de jeg viste mener jeg faktisk er selvforskyldte i de positive og negative) Det ville være godt at se et billede af nogen, du mener er ramt urimeligt - Ofte tror jeg - også i den finansielle udlåns sektor, at det er ganske meget selvforskyldt - med uklare ÅOP og andet, men tør ikke sige det sikkert
Jeg er sikker på, at med meget få anmeldelser, så kan specielt negative, tegne skævt billede, men hvordan man gør noget ved det aner jeg ikke - Måske kunne de helt enkelt undlade alle med under x anmeldelser - for at styrke pålideligheden, men er vi over 100 - så tror jeg faktisk de tegner et billede man kan bruge

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må gøre op med sig selv, om man kan tåle dårlig Truspilot-omtale eller ej. Jeg har oplevet et stort firma, der gennem advokat fik Trustpilot til at opgive en i øvrigt rimelig anmeldelse. Omvendt er der firmaer, hvis tilstedeværelse på markedet er så monopolitisk, at de kan tåle dårlig omtale, simpelthen fordi kunderne dårligt har andre steder at gå hen. Et eksempel på sidste er Dabbolig, der på Trustpilot skraber bunden med 1 stjerne - men overhovedet ikke mangler kunder. Dabbolig administrerer nemlig 48.000 boliger. Og som almenboligloven er indrettet, er det svært at skifte administrationsselskab... 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig mange af dine anmeldelser på Trustpilot har gengående elementer hvilket er lidt mærkværdigt.
Flere nævner dit firma ved navn, altså "Din Hvidevare Reperatør".
Stort set alle nævner en betaling på 795kr. for 5 minutters uopklarende arbejde.

Synes i stedet du burde bruge din tid på at kigge indad.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)