Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot!!!!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Til Cookie - John Hannover

Det må du da lige have mig undskyldt, har du aktier i Trustpilot siden jeg bare lige får én stjerne i karakter fra dig? Du må da komme med en begrundelse for din karakter?

Ellers vil det være det samme som jeg gik hen og gav en lussing til en vildtfremmed på gaden, så kunne jeg spørge personen bagefter, om personen ved hvorfor de fik en lussing. Savrer de nej får de bare en lussing igen, dette bliver jeg ved med til personen svarer JA!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nej desværre - jeg synes bare det er så uendeligt udokumenteret at sige de snyder - med den viden man har idag om deres forretning - så jeg synes du er ude i injurier der ikke holder-  mod nogen som bestemt har manges shitstorm. Jeg synes enhver udokumenteret påstand der rakker andres forretning ned - uden up- to date dokumentation er GRIMT - og du er HELT udokumenteret og nok bare bygget på gamle myter rent faktisk. Læs og sæt dig ind i deres meget omhyggelige praksis de senere år på området  og kom lige med EN dom for brud på feks markedsføringslov, som de  - hvis du havde ret - garanteret ville få. 

Sandheden er at dagens TP faktisk er noget af det mest gennemregulerede og OK og NEJ jeg har INTET med dem at gøre -  Se ex dinero rating og andre store - og tro mig - at han man generelt ringe TP rating idag-  så er man galt ude ganske enkelt

Er man helt ny og lille  -og udsat for en tarvelig konkurrent - så er det besværligt . men helt generelt er TP idag gennemreguleret og ærligt og viser helt korrekte resultater - like it or not. OM det betaler sig at betale - er helt op til den enkelte https://dk.trustpilot.com/review/dinero.dk er godt eksempel - men ja - TP er ikke for de som kun har 20 anmeldelser om året -for det bliver fejl risiko og enkelte sure - for stor 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

"Jeg har drøftet det med en advokat og har fået at vide at det er meget svært og ikke mindst dyrt at vinde en retssag om "kopi" af firmanavn."

Har de ikke været på banen siden 1996 og du siden 2010?

mvh

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
men helt generelt er TP idag gennemreguleret og ærligt og viser helt korrekte resultater

Hvad bygger du det på, John?

Jeg hører dagligt om afpresningslignende forhold fra Trustpilot, men du kan altså helt mane til jorden, at der skulle være problemer?

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Sæt Morten Spiegelhauer eller Kontant på opgaven. Der går lidt tid men så får de helt sikkert ryddet op.

Det er jo urimeligt

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har været ude for,at Trustpilot ganske umotiveret fjernede min positive anmeldelse af en tandlæge... Efter jeg havde rettet henvendelse, satte de den på igen! Det, man kan kalde vilkårlig forretningsgang.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Værsgo John Hannover

Jeg finder dine udtalelser udokumenteret og ikke holdbare, da der er flere der melder tilbage om "afpresning" og fjernelse af positive anmeldelser på Trustpilot. Så er det vel ord-mod-ord. Ergo - holder ingen af tingene i retten før andet er bevist.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Domino Evers:

Værsgo John Hannover

Jeg finder dine udtalelser udokumenteret og ikke holdbare, da der er flere der melder tilbage om "afpresning" og fjernelse af positive anmeldelser på Trustpilot. Så er det vel ord-mod-ord. Ergo - holder ingen af tingene i retten før andet er bevist.

masser ja - men for at noget skal være sandt - skal der jo mere end en masse - tror vist - eller sådan var det en gang (for det var det) Der er helt ændrede vilkår senere år og - det vil jo normalt være smukkest, hvis man rakker andre forretningsdrivende ned - at man viser noget - bare EN lille retssag hvor TP er dømt for at medvirke til snyd - nedsættende bemærkninger i forhold til markedsføringslov - bare ET eller andet bevis frem for - noget nogen mener at have oplevet

Det er helt korrekt, at deres compliance behandler f.eks positive anmeldelser ud fra, at de ikke må komme fra ikke kunder/en selv osv - og tilsvarende fjerner negative hvor den anmeldte kan bevise, at det kommer fra en ikke kunde- men det er idag (og det gælder flere år tilbage nu) noget der sker via meget seriøse undersøgelser. 

Der er en compliance afdeling i TP - den kunne du skrive din oplevelse til, og så give os deres svar - så var vi ude i noget der kunne vises korrekt

vh John H

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Virum
Tilmeldt 25. Jan 17
Indlæg ialt: 8
Fra  InboundCPH ApS Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

I min optik har Trustpilot for meget magt/monopollignende status. Deres produkt kan naturligvis hjælpe forbrugere med at undgå svindlere, men det er stadig alt for nemt at skrive negative anmeldelser, uden beviser eller validering. Der opstår også mange negative anmeldelser baseret på misforståelser eller at kunder ikke har sat sig grundigt ind i den kontrakt de har indgået - altså selvforskyldt eller blot sure opstød. Her er eksempelvis en 2 stjernet - irrelevant anmeldelse til Post Nord:

"Jeg kan overhovedet ikke se, hvorfor jeg skal kommentere på Post Nords arbejde. Jeg har jo ikke været i kontakt med Post Nord. Jeg har selv hentet min pakke hos købmanden, hvor én af købmandens ansatte udleverede pakken til mig uden problemer. Det er jo købmandens ansatte jeg møder og ikke noget personale fra Post Nord, så det giver bare ikke nogen mening at skulle anmelde et stykke arbejde, som jeg ikke har været i kontakt med."

Problemet er at alle stemmer tæller i en samlet trust-score og scoren kan give forbrugeren et umiddelbart negativt indtryk af en virksomhed og det er så op til virksomheden at bruge tid og ressourcer for at forsøge at rette op et image Trustpilot tillæger en virksomhed, der meget vel kan være baseret på et meget tyndt grundlag. Det er også ekstremt nemt at skabe en positiv trust score. Virksomheder kan så betale Trustpilot for at benytte denne score i deres markedsføring, men det er i min optik slet ikke noget der garanterer bedre service eller produkter.

Og nej der er absolut ingen SEO værdi i Trustpilot!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ian Rosenfeldt:
min optik har Trustpilot for meget magt/monopollignende status.
det kan du sagtens have et point i og ja det kan være på noget tyndt grundlag - men de negative i dag og de positive er givet fair nok - tag netop som før nævnt https://dk.trustpilot.com/review/dinero.dk  her er ikke tale om snyd eller andet - og 1190 personer med meget overvejende positive feedback - er formentlig - for en køber - et vist godt tegn - og jeg , og mange jeg kender, synes da at det kan være en årsag til at stole på et firma - som her Dinero - Hvis du nu sammenligner med anden - med mange anmeldelser https://dk.trustpilot.com/review/hornskovvindberg.dk  som vil jeg faktisk mene - uanset der altid er usikkerheder, at det er et vist udtryk for brugernes/kundernes tilfredshed eller utilfredshed 


For små firmaet - med under 50 anmeldelser, bliver usikkerheden nok ofte for stor, da bare nogle få brokkehoveder eller medløbere som kunder, kan spille ind - men taler vi flere hundrede - så giver det et ret godt billede - monopol eller ikke (og nej jeg har intet med dem at gøre og nej er ikke kunde eller andet)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)