Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Bopæl" i Danmark, men ingen fysisk adresse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Situationen er den at jeg af forskellige årsager, der ikke er økonomiske, ikke har behov for en bopæl i Danmark, da mit liv er sådan at jeg bor kortvarigt til leje i hele verden eller hotel. I Danmark, og også i store dele af verden for den sags skyld, når jeg er der, bor jeg kortvarigt hos venner eller familie.

Det fungerer for mig, der er økonomi, arbejde og struktur i det. Det fungerer desværre ikke godt i forhold til staten, da man helst skal have en adresse. Men det ville i så fald blive en fiktiv adresse, hvilket ikke er lovligt. Så hvad gør man så? Er jeg nødsaget til at lade mig registrere som hjemløs? Og hvordan bliver situationen så for at have bil, konto i banken, firmaer osv? Firmaernes repræsentative adresse vil kunne løses med et virtuelt kontor, desværre eksisterer muligheden for virtuel bopæl tilsyneladende ikke.

Jeg betaler selvfølgelig skat i Danmark, og har til hensigt at fortsætte med dette, jeg har dog ikke til hensigt at have unødvendige udgifter på ejendom eller værelse, som står ubrugt hen og i øvrigt ikke er lovligt i og med, at jeg ikke er der og derfor vil være en fiktiv adresse.
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Postboks?

evt. revisors adresse som co/

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Randers C
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 34
Fra  KD Regnskabs Service Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der findes billige lejeboliger.
Min forrige lejlighed kostede kun 2500 kr Inkl vand og varme...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke se den løst uden at få en adresse der vil tillade dig folkeregister adresse. Om det så er hos en ven eller familie er jo ikke af betydning hvis det er det behov du har - Du kan sikkert finde et sted i alle fald til ret små penge, at have et værelse du lejer

Hvordan det så løser dit problem med at have konto i banken er en anden sag - og firmaer med erhvervskonti er nok også et stort spørgsmål - uanset et lejet værelse, hvis din indtægt ikke ligger ganske fast, men det er andre sager. Bil kan sikkert løses

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)