Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 4
Fra  Celinakollektion Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Min mand startet i 2015 webshop https://www.celinakollektion.dk/. Jeg var selv studerende og indenfor et andet felt, men min interesse for mode og salg blev først vækket efter at jeg arbejdede på deltid i tøjbutik.
I 2018 følte jeg mig klar til at overtage arbejdet med Celinakollektion. Derfor søger jeg forslag, og ikke mindst feedback på min webshop som sælger modetøj til piger/kvinder i aldergruppe fra 16 til 39. Jeg er mere end åben for ris og ros, om du er kunde eller erhvervsperson som kan give råd.

Bedste hilsner
Celina F. Osmani

Fra Skødstrup
Tilmeldt 31. Aug 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Celine

Rigtig fin webshop, man godt kan fornemme en lettere eksklusiv stil.

Hvis jeg skulle komme med et par forslag til ændringer, vil jeg nok forslå at udnytte toppen lidt mere. Evt. få centreret søgefunktionen mellem logoet og det resterende indhold ude til højre. Måske det kunne være en ide at få Addwish på søgefunktionen?

Banneret under topmenuen er meget stort, måske det kunne være en ide at gøre som på https://filibabba.dk Her kan jeg kan godt li' at man som bruger også kan fornemme at der kommer noget indhold under topbilledet. Selvom det også ser rigtig godt ud med store billeder.

Ellers super fin shop!

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Celina. 

Fin webshop, ligger dog mærke til følgene:

Kunne man ikke skrive priserne på en lidt mere catchy måde?

En anden ting jeg ligger mærke til er at i mangler en livechat på jeres hjemmeside, hvilket i mister nogle kunder på. Man kan gøre det så smart at man laver en messenger chatbot på jeres hjemmeside, som gør at i kan kommunikere direkte med brugeren igennem messenger, og samtidig indhente permision til at sende tilbud, re-tartgeting mm i gennem messenger. 

Hit me up, hvis vi skal tage en uforpligtende kop kaffe over hvordan i kan bruge en livechat, herunder chatbot i jeres webshop for at masimerer jeres omsætning :)

Ring/skriv endeligt

Telefon: 20673160 mail: sht@chatbotr.dk

Ser frem til at høre fra dig

VH,

Seb

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Celina,

Hvor kommer "det meste af" dit trafik fra? :) Hvad siger Google Analytics egentlig? Dvs. annoncerer du inde på FB, eller har du en AdWords-kampagne kørende f. eks? Umiddelbart, så føles din side lidt langsom på min computer? :) Måske du kunne undersøge det lidt, og se hvad flaskehalsen var?

- Louise

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 4
Fra  Celinakollektion Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Seb,

Mange tak for din feedback.

Jeg ringer til efter jule.

Med venlig hilsen

Celina

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 4
Fra  Celinakollektion Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Tusind tak for din feedback.

Med venlig hilsen

Celina

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)