Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame Ja og nej

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 6. Jul 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle. 

Jeg startede min FROKOST virksomhed for ca 1,5 år siden og jeg har delt flyers ud i postkasse ca. 8000 
Jeg har en hjemmeside 
Jeg ligger ca. opslag op på facebook 6-12 gange pr. mnd. 
Jeg har ca. 1000 følgere/likes på facebook 
Jeg køber promoveringer på facebook hver måned 
Jeg er med i netværksklub i mit område 
Og bruger en lille smule de lokale aviser. 

Jeg er i tvivl om hvad jeg ellers kan gøre eller om dette er nok, jeg synes ikke omsætningen går lige så hurtigt som jeg gerne ville, det går stadig stødt i den rigtige retning men ikke i den fart jeg godt kunne tænke mig. 
Jeg tænkte på om der var nogen anden måde jeg kunne inddrive lidt forretning på? evt. til virksomhederne.
Jeg må jo ikke sende mails ud til virksomhederne, og vi har prøvet at dele foldere og 50% rabat kuponer ud til virksomhederne, (desværre har jeg ikke mulighed for det når virksomhederne har åbent da jeg står i butikken der) men hvad kan jeg ellers gøre for at sætte lidt skub i tingene eller er det bare tid der skal til tror i?

Mvh. Tina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok tage et kig på hjemmesiden igen, specielt under menuen. 

Det er slet ikke til at læse på mobilen - og jeg er ret sikker på at en stor del vil bruge den til at kigge på din hjemmeside.

Da webudvikling er min spidskompetence, er det, det som jeg kun vil pointere. Har du nogle spørgsmål indenfor det emne, så svarer jeg gerrne. :-) 

Fra Køge
Tilmeldt 6. Jul 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mathias. 
Tak for tilbagemelding, jeg ved godt min hjemmeside i det hele taget ikke egner sig til telefonen, desværre når jeg har forhørt mig hvad det koster at få det til at fungere er budende et sted mellem 10 og 15.000 kr. og det ligger jeg ikke lige inde med desværre. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg sagtens gøre meget billigere til dig - hvis ikke at det skal være kodet fra bunden, hvilket jeg tænker du ikke har behov for. 

Skriv en PB hvis det er noget vi skal snakke om.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina,

Du skal have nogen til at sælge for dig.

Firmaet "Frokostkonsulenten" er lige det du har brug for. Se siden her https://frokostkonsulenten.dk/samarbejde/

Det er det eneste rigtige, når du ikke selv kan opsøge kunderne og du ikke vil bruge en masse på markedsføring. Her får du kunderne foræret og betaler for dem løbende.

Gutterne bag firmaet er meget aktive på Linkedin og jeg kender de første 20 mennesker, der vil sige god for dem.

Mvh Flemming

Fra Køge
Tilmeldt 6. Jul 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias, jeg kan ikke skrive en privat besked til dig, kan du sende mig en? 
Tina

Fra Køge
Tilmeldt 6. Jul 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming, det vil jeg prøve! TAK

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tina Holmer:

Hej Mathias, jeg kan ikke skrive en privat besked til dig, kan du sende mig en? 
Tina

Så har jeg sendt til dig.

Fra Køge
Tilmeldt 6. Jul 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming jeg har prøvet dit ellers så fine bud og fik svaret : 

vi sørger kun for frokostbuffeter, og for nogle få kunders vedkommende, leveres nogle små retter i bakker J Bagels, sandwich, pizza, burgere, sushi osv. lader vi vores konkurrenter om at hjælpe med, det er ikke vores spidskompetence

Men tak for forslaget :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)