Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De sejeste software virksomheder i Danmark

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino

Til en skoleopgave leder jeg efter de fedeste software virksomheder i Danmark. opgaven er meget specifik, så kravene lyder derfor blandt andet, at gross margin skal være over 3 millioner kroner i seneste regnskabsår. Kender I nogen?

Det ville være en stor hjælp!

Tak
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor Lefour:
Kære Amino

Til en skoleopgave leder jeg efter de fedeste software virksomheder i Danmark. opgaven er meget specifik, så kravene lyder derfor blandt andet, at gross margin skal være over 3 millioner kroner i seneste regnskabsår. Kender I nogen?

Det ville være en stor hjælp!

Tak

Dinero må være ret oplagt ikke  www.dinero.dk 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor Lefour:
Kære Amino

Til en skoleopgave leder jeg efter de fedeste software virksomheder i Danmark. opgaven er meget specifik, så kravene lyder derfor blandt andet, at gross margin skal være over 3 millioner kroner i seneste regnskabsår. Kender I nogen?

Det ville være en stor hjælp!

Tak

Der er et hav af virksomheder som I kan skrive om og afhængig af opgaven kan I vælge web/app baserede virksomheder såsom Dinero, men personligt synes jeg at virksomheder som Systematic som udvikler langt mere komplekse produkter, KMD der laver rigtig mange af den offentlige sektors løsninger, NNIT som er meget avancerede på både virksomhedsstyring og løsninger til offentlige sektor eller Nets..... er langt mere interessante.

Hvis du er kommunikationsstuderende så er ATEA nok den mest spændende!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)