Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilversion af woocommerce webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! 

Jeg har webshoppen www.skiin.dk. Jeg vil rigtig gerne lave den mobileversion af webshoppen mere brugervenligt. Vil derfor hører hvad mulighederne er for at lave en mobilversion af webshoppen? 

De bedste hilsner 

Kasper Lindgren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Sitet er fint responsivt og allerede mobilvenligt. Men det kunne måske godt bruge lidt optimering.

Optimeringerne skal foretages af en webudvikler, der retter i CSS. Eller den lidt større løsning hvor du får en UX-designer til at kigge tingene i gennem for brugervenlighed.

Du kan evt. starte selv med at tage din iPhone og foretage forskellige købssituationer, f.eks. find pris, find produkt, sammenlign produkter, købsprocess, find fragtpriser osv. og så skrive ned hvornår det bliver for svært eller vanskeligt at handle.
Noget andet du kan kigge efter er om du bliver oversvømmet af popups og vinduer når du kommer ind fra Google. Kig i din Google Analytics efter mobil>exit pages og mobil>exit tider

Hvis du vil have nogen gode ecommerce-tips til mobil kan du evt. se dette foredrag:
https://vimeo.com/221709525

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Din webshop er som du selv siger ikke helt 100% responsiv. Men alligevel er vi der henne af. Jeg synes du bør tage fat i en frontend CSS udvikler, som du på timepris betaler for at få styr på alle dine små issues hist og her. Jeg kan også sagtens gøre det for dig i løbet af næste uge, hvis det er.

Lidt mere ift. at få succes i din webshop. Fornyligt var jeg inde som taler til et Ivækst event "Masterclass" i samarbejde med Google. Der taler jeg om "Få succes i din webshop" og hele foredraget ligger tilgængelig online:  &t=623s">

&t=623s

Det tror jeg uden tvivl du vil få rigtig meget ud af.

Vh. Kasper
Sedia.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)