Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger EL-Autoriseret og Partner til nyt firma

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Leder med lys og lygte efter en som kunne være interreseret i at starte et EL-Firma op, eller evt. en nystartet som kunne tænke sig en makker. Jeg søger en at starte op med da jeg ikke selv har læst videre fra elektrikeren, og altid godt har kunne tænke mig at starte selvstændig. Nu står jeg så i en situation hvor jeg har fået en relativt stor sag på hånden som står til at starte januar 2019, så nu skal det være.
Byggeriet er i Hvidovre hvor der bliver opført nye ejerlejligheder og rækkehuse.

Lige kort om mig selv:
Navnet er Jesper, jeg er 31 år og bor i hvidovre. Jeg startede uddannelse da jeg var 16/17 år gammel og har arbejdet som elektriker lige siden. Jeg har erfaring lige fra fru Jensen til store byggepladser. Jeg er ikke bange for at knokle for føden, og har altid været værdsat hos kollegaer og chefer.

Mvh Jesper
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper;

Har først set din indlæg om du søger aut.El Installatør for at komme videre med dine projekter.

Dette er Eddie fra Odense som ejer Concept El firma.

Vil gerne dele min viden, resurser og viden med nogen der tænker stort.

Ring/Sms (22121038) til mig hvis det er.

MVH Eddie.

Aut.El Installatør.

Concept El

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper. 

Hvordan ser din situation ud? Er du kommet igang? 
Jeg er på udkig efter en samarbejdspartner i forhold til et nyt projekt, som kræver at virksomheden er autoriseret. 

Ser frem til at høre fra dig. 

Mvh. Kristoffer

Tilmeldt 21. Aug 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer.

Jeg er startet op og i fuld sving, giv mig et ring på 20997295 så kan vi lige snakke om dit projekt.

vh Jesper 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)