Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Hotel Prices og Google Hotel Ads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Little Lights Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen som har erfaring med implementering af Google Hotel Prices og Google Hotel Ads?

Jeg har en kunde, som driver et lille Bed & Breakfast. Hun har i flere år ligget rigtigt godt placeret i Google Business og den organiske søgning, men nu lader det til, at Google kun viser resultater for Google Hotel Ads i stedet for Google Business. Den nemme måde at løse problemet på ser ud til at være, at blive registreret hos hotels.com eller lign.

Men er der nogen, som har erfaring med at implementere det selv?

Som jeg har forstået det, kan man selv implementere Google Hotel Ads gratis på sin hjemmeside. Der kræver blot lidt code snippets som i schema markup. Men hvordan er effekten, hvis man kun bruger det?

Det ser desuden ud til, at man skal være registreret som en form for partner hos Google, hvis man vil bruge Google Hotel Prices. Men er det rigtigt forstået, eller er der en vej uden om?

Mvh

Lars

Tilmeldt 6. Jul 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars

Jeg vil gerne høre om du fandt en løsning, da jeg står med samme slags problem.

Venlig hilsen Line
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Little Lights Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line,

Nej, egentlig ikke. Det hele var ret nyt, da jeg skrev indlægget. Så der var ikke så meget info om det den gang, og jeg har ikke beskæftiget mig med det efterfølgende.

beklager

Tilmeldt 6. Jul 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for hurtig svar. Kender du nogen som ved noget om det, det er godt nok en jungel at finde rundt i :-(
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Little Lights Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line,

Nej, desværre. Så vidt jeg husker kunne man bruge nogle snippets på hjemmesiden, mht google hotel ads, hvorimod det krævede noget mere at bruge google hotel prices. Så du kan forsøge at kigge nærmere på ads og snippets. Mere tror jeg desværre ikke at jeg kan hjælpe dig.

mvh

lars 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)