Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Musikrejser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen :-)
Jeg kunne rigtigt godt tænke mig, at komme ind i den danske rejse branche, men ikke som strandsand charterrejser, men jeg vil rigtigt genre give folk en, one time oplevelse. Jeg vil rigtigt genre sælge rejser, til forskellige lande, hvor der f.eks. Er festivaler. Da mit start budget er utroligt lavt, kommer rejserne (som består af, transport, festivalen, og retur. Til at bestå af busrejser i starten, det kan gøre det svært ved at nå de amerikanske festivaler, men f.eks edm festivalen i Belgien tomorrowland, ville jeg godt kunne nås i bus. Hvas tænker folk om min ide, modtager meget gerne kritik :-)dog helst konstruktivt
Tilmeldt 20. Jun 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt 100, men mener der er nogle meget strenge regler omkring videre salg af billetter, hvis det var tanken :-))

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med busrejser til Holland/Belgien/Tyskland er set før. Så det kan jo godt lade sig gøre. Hvordan det lige rent praktisk fungerer med biletterne skal du selvfølgelig undersøge. Mon du kan blive en form for reseller?

Nu skrev jeg selv at det med busturen er set før, men har du tænkt over, om tiden er løbet fra den model? Kan det være en mulighed at flyve folk til Amsterdam/Rotterdam/Antwerp etc.?

Tilmeldt 23. Jun 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey deltro, undskyld det sene svar.
Flyvning havde helt klart også været mit første valg, men har desværre ikke den slags kapital til rådighed
Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt enig.

Jeg vil så tage den lige længere. Folk er så selvstændige i dag. De kan købe deres egen billetter med nogle få klik, så hvorfor få et firma til at gøre det for en - som selvfølgelig også skal tjene på det.

I min verden vil det blive alt for hårdt at starte det op.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)