Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny lille webshop søger leverandøre

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg er total grøn og ville bare høre hvordan man som en lille webshop finder leverandører

Uden at komme for meget ind på det, har jeg en drøm om at sælge festartikler. 

Jeg tænkte at sådan noget kunne man nok finde via. Alibaba, men altså jeg skal købe 30.000 pap-tallerkener før han gider sælge mig noget. 

Så nu undrer jeg mig bare over hvordan andre gør? og om det ikke er muligt at starte stille og roligt op. 

p.s er der mon en nem måde at finde leverandører her i DK der sælger festartikler? 

Vh. Carina 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg vil ikke mene du kan starte op med "festartikler" uden at regne med at skulle have en ganske stor kapital til shop og lager. Du har vel googlet "festartikler" og set hvad der allerede findes (ud over type Lomax) og priserne ikke?
Du skal jo have ET eller andet - ud over prisen, som gør at folk vælger lige dig i det mylder af muligheder der er på nettet - så tænk igennem HVOR det er du adskiller dig  og hvordan du er konkurrence dygtig

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 05:20
Hvor mange stjerner giver du? :

CarinaN:
p.s er der mon en nem måde at finde leverandører her i DK der sælger festartikler?

Hvis du søger på "festartikler engros" på google, burde det ikke være et problem at finde indtil flere danske leverandører.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)