Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger solidworks kyndig der kan oplære mig i surface modelling

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Som titlen antyder så.. ja - surfaces er onde.

Jeg har ret godt styr på solidworks, og arbejder til daglig professionelt med det - og jeg klarer mig fint. Men jeg vil rigtigt gerne igang med surface modellering - og jeg syntes det er pisse forvirrende for at sige det mildt.

Så det jeg håber på at finde er en der ved en masse om det, og også har lysten og tiden til at lære fra sig; det kan være over skype, face to face, eller hvad vi nu finder ud af.

Pris? No clue - lad os tale om det - det kan jo også være jeg kan hjælpe dig med noget.

Men smid mig en besked, eller skriv her i tråden og lad os komme igang :D

- og hvis tråden ikke ligger det rigtige sted må i meget gerne lige kommentere hvor den så skal hen!
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Går ud fra at du henter hjælp fra de utallige videoer på youtube som beskriver dette i ord og billeder. Men udover det kan man jo benytte sig af support, kender ikke Solidworks miljøet men vil da tro at de kan hjælpe.

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 20. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey

Ja - men , jeg har stadig problemer med det. Jeg har lært meget fra forsk. videoer, men det er hele konceptet - hele metoden i det jeg ikke rigtigt føler jeg kan få greb om. Hvorfor, hvornår vil man bruge det : og så specifikke tilfælde, selvom jeg følger videoer så ender jeg op med at det hele fejler, og ikke fungerer når jeg prøver at bruge det jeg har lært på mine egne projekter.

Syntes bare det er for uoverskueligt, har ikke knækket koden endnu :)

Mhs solidworks support; nej - det vil være som at høre en youtube video .. det vil være hjælp, teoretisk, men få dårligere effekt end alt det andet er jeg bange for!
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

OK - nu kender jeg ikke Solidworks support, men har kendskab til Inventor support, hvor det er muligt både at få hurtig hjælp, kursus og hjælp hvor man kan sidde sammen med konsulenten.

Det undrer mig at Solidworks ikke har noget lignende

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 25. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du modellere i solidworks en solid geometri og så extrudere midsurfaces ud fra den? Jeg bruger selv spaceclaim hvor det er muligt at bestemme midsurfaces ud fra solid komponenter...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)