Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter og den ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen
Jeg er nyt medlem og er i gang med et projekt for at starte som iværksætter, i den forbindelse har jeg bruge for en rigtig god hjemmeside som kræver en del programmering. Jeg har designet alle siderne og menu og alt der skal til at hjemmesiden bygges, alt som en PDF fil.
Jeg har faktisk 2 spørgsmål:

Skal jeg sende den PDF fil ud til alle de webudvikler jeg snakker med? fordi jeg skal finde en god pris? og fordi de skal se hvad jeg skal lave? jeg har gjordte det og det skræmmer mig rigtig meget! fordi ideen er på pdfen faktisk!!
hvad skal jeg gøre?

anden spørgesmål er at: hvad er en rimlige pris for et god webshop hjemmeside?

Ser frem til at høre fra jer, og tak på forhånd.
Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Du er slet ikke den eneste der har siddet i denne situation. Faktisk har det været oppe her i debatten mange gange før, så du kan måske finde den helt rette løsning hvis du søger lidt rundt på siden. 

Hvis dit produkt er så unikt som du får det til at lyde, så ville jeg bede udviklerne om at skrive under på en NDA inden du viser dem PDF'en.

Mvh.

Tobias  

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 6. Jun 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Mange tak for det, det vil jeg kigge på og sørge for om jeg kan få ham til at skrive under på det.
mvh
Tilmeldt 3. Jun 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Danskmagento Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Somy,

Kan forstå din situation. Jeg er webudvikler og vil meget gerne give dig et bud på at lave din side (selvfølgelig med Amino rabat).
Skriver med glæde under på eventuelle kontrakter så du kan føle dig tryg :-)

Smid mig en mail på js@danskmagento.dk, skulle det have nogen form for interesse.

Har mange webshops i baggagen, så vil med glæde give dig lidt gratis rådgivning hvis du vil have det.

Mvh,
Jonas fra Danskmagento.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg vil også klart anbefale at du får dem til at underskrive en NDA. Prøv at sammenlign priserne du får, sammenlign hvad det egentlig er de tilbyder og følg din mavefornemmelse. Du kan altid få en 2nd opinion forskellige steder. Du kan f.eks. tage de 2 eller 3 bedste bud efter din egen mening og tage kontakt til en uafhængig programmør/udvikler og spørge dem om det lyder realistisk mm.

Held og lykke med det!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 6. Jun 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Daniel

og mange tak for din anbefaling. og tak for din god ide med at får en vurdering af programmet af en uafhængig programmør.

Mvh Somy
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Drop alt om at få seriøse udviklere til at underskrive en NDA. De risikerer at begrænse sig selv i deres professionelle fremtid uden at have viden om hvad du kommer med.

Har du økonomien til at forfølge udviklere der eventuelt forbryder sig imod NDA’en?

Der sidder ikke udviklere og venter på en ide at stjæle. Ideen er din, og uden dig er ideen ikke meget værd, så du er allerede forrest hvis du forstår at komme ud over rampen (forudsat at ideen er unik og baseret på viden omkring et givent marked som du ligger inde med).

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Først og fremmest er det dejligt at høre at du har gjort forarbejdet grundigt - det er ikke en selvfølgelig for nye iværksættere når de skal have etableret deres nye løsningen. Glimernede. 

Jeg vil anbefale at du får underskrevet en klassisk NDA aftale (hemmelighedsholdelseaftale). Dette sikre dig juridisk ift. misbrug af dit materiale, hvis du er nervøs for at en anden render med din gode idé. 

Hvis du har lyst, så vil jeg gerne uforpligtende tage en snak med dig ift. dine behov - samt en potentiel løsning for dig baseret på WordPress / WooCommerce. Fang mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan vi tage den derfra. Har også et par standard NDA kontrakter liggende, som vi kan tage udgangspunkt i. 

Læs mere om os her: www.erhvervshjemmesider.dk

Håber på at høre fra dig :-) 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)