Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis coaching/terapi for selvstændige

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er i gang med en 2-årig konsulentuddannelse med fokus på narrativ terapi, coaching, organisationsudvikling og konfliktmægling.

Fordi jeg har mindst lige så meget at lære, som jeg har at give, søger jeg selvstændige i København, som er interesseret i at deltage i gratis terapeutiske/coach'ende samtaler. You scratch my back, I'll scratch yours :)

Samtalerne bygger på en narrativ praksis, hvor du er ekspert i dit eget liv og jeg forsøger derfor blot at skabe rammerne for, at du selv kan finde svarene. Derfor er der som sådan ingen begrænsninger for, hvad vi kan tage op i sessionerne - dine erfaringer er vigtige, ikke mine.

Har du (eller en du kender) lyst til at udvikle dig og få mere styr på hvad der er vigtigt i dit liv og som selvstændig, så tilbyder jeg gratis op til tre sessioner af én time.

Det praktiske:

  • Jeg har pt. to ledige pladser

  • Tre gratis sessioner i alt fordelt på ca. 6 uger.

  • Sessionerne afholdes i København K ved Amagertorv

  • No-show fee på 250 kr. Gælder også ved aflysning senere end 24 før aftalt tid

  • 4-6 ugers ventetid

Er du interesseret, så skriv til mig på rasmus@ltze.dk og fortæl lidt om, hvad du ønsker at arbejde med i vores sessioner. Det kan både være en meget specifik udfordring eller et mere overordnet emne.

Du kan stille spørgsmål både her i tråden og pr. E-mail.

Dbh
Rasmus Schultze

Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)