Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en IVS? Stift et for kr.: 249,-

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster kun 679kr at "gøre det selv"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Man bør overholde de juridiske regler, der er udstukket fra det offentlige, samt ikke mindst, have juridisk styr på sine aftaler og kontrakter."

Et uddrag fra jeres hjemmeside. Når man sælger juridiske ydelser som etablering af selskaber - gad vide hvilke regler som så skal overholdes? Har I ikke styr på dette selv - hvordan kan man så have tiltro til jeres produkter.

Hint: Hvidvaskningslovgivning.

Tilmeldt 2. Apr 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Henrik Koudahl:

"Man bør overholde de juridiske regler, der er udstukket fra det offentlige, samt ikke mindst, have juridisk styr på sine aftaler og kontrakter."

Et uddrag fra jeres hjemmeside. Når man sælger juridiske ydelser som etablering af selskaber - gad vide hvilke regler som så skal overholdes? Har I ikke styr på dette selv - hvordan kan man så have tiltro til jeres produkter.

Hint: Hvidvaskningslovgivning.

Den forstår jeg ikke helt, hvad har vi med hvidvaskning at gøre, det er helt latterligt.

Det juridiske har vi styr på, og det eneste vi gør er at hjælpe dem der ikke selv kan finde ud af det. I påsken har vi haft to glade kunder, som vi har hjulpet med at få et IVS selskab, de magtede det bare ikke selv.

Og hvorfra har du en evt. viden om min juridiske baggrund, subsidiær hvorfra og hvordan kan du udlede dette.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

et hurtigt kig i jeres registrering viser ikke en lovpligtig registrering af en person i jeres selskab som registreret korrekt hos erhvervsstyrelsen - hvidvask lov § 58 stk 1 nr 18 a

Man må ikke tilbyde tjenesteydelser til virksomheder beskrevet i hvidvasklovens § 2, nr. 12, før man er blevet registreret hos Erhvervsstyrelsen, jf. lovens § 58, stk. 1.

nr. 18: Tjenesteydelser til virksomheder, jf. hvidvasklovens § 2, nr. 12, a-e:

  • a) Virksomhedsoprettere - Når man erhvervsmæssigt opretter virksomheder for andre (og ikke selv er registreret som advokat - hvilket så ellers vil fremgå)

Mit bud er at I ikke helt er klar over det - 

Man kan få en ganske stor bod for brud på loven om ikke jeg tager fejl

Ellers vent på Henrik Koudahl som virkeligt har erfarring inden for - også - dette

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 160
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mesterpartner.dk:

Den forstår jeg ikke helt, hvad har vi med hvidvaskning at gøre, det er helt latterligt.

Det juridiske har vi styr på, og det eneste vi gør er at hjælpe dem der ikke selv kan finde ud af det. I påsken har vi haft to glade kunder, som vi har hjulpet med at få et IVS selskab, de magtede det bare ikke selv.

Og hvorfra har du en evt. viden om min juridiske baggrund, subsidiær hvorfra og hvordan kan du udlede dette.

Min helt klare anbefaling til dig er at lægge dig fladt ned og erkende at du ikke har haft styr på dette. (ligesom 1000-vis af andre selskaber)
- Brug dette input konstruktivt, så er chancerne for at du får yderligere input der kan hjælpe din forretning meget højere.

Held og lykke....

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mesterpartner.dk:
Hvis du vælger at bruge vor service
Hvad har du sådan af baggrund for at hjælpe ....?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 2. Apr 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hvis man ellers sætter sig ind i vort materiale, stifter vi ikke selskaber, men hjælper dem der ønsker det, at de selv kan stifte deres IVS selskaber.

Bl.a. med omfattende guider på vort forum på, hvoran man gør. Mange kører fast i virk.dk, derfor ønsker de lidt hjælp til hvordan man gør. Ligeledes stiller vi omfattende andet materialer til rådighed, som man kan downloade, herunder forretnings planer, samt mange andre formularer i Excel samt Word.

Denne bistand koster lidt, for at dække omkostninger, hvilke også fremgår at vort forum.

Så helt ærlig, det man har lavet her er en storm i et mine glas vand.

Afslutningsvis kan jeg da oplyse, at jeg har en juridisk uddannelse.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)