Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbyder med skabeloner til nyt hjemmeside design?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilbyder selv hjælp til Wordpress og det er mit foretrukne open source software til websites/shops. Men jeg kan kun give ret i at hvis du vil have så lidt ansvar som muligt for løbende vedligeholdelse, så bør du nok se dig om efter noget closed source der har gode anbefalinger. Jeg kender kun sådanne af omtale, men har hørt meget godt om Squarespace (også fra Wordpress-folk), så måske skal du prøve at tjekke dem.

Ellers er der jo også såkaldte "managed hosting Wordpress"-løsninger hvor der er en slags univers omkring Wordpress fra et etableret webhotel der tilbyder at styre vedligholdelse, herunder opdateringer, i en eller anden grad. (Du kan læse en uddybende artikel om sådanne WP-løsninger her: https://www.codeinwp.com/blog/shared-vs-managed-wordpress-hosting/) Jeg kender dog ikke nogen danske webhoteller som tilbyder managed hosting af Wordpress - måske andre gør?

Tilmeldt 18. Aug 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise,

Jeg ved ikke, hvor stort dit budget er - og hvor meget du gerne vil lave selv.

Hvis du selv ønsker at sætte indhold ind på din hjemmeside - og hvis det skal være nemt, så kan du kigge forbi One.com. Her kan du simpelt sætte en hjemmeside op ud fra følgende skabeloner: http://one-docs.com/templates#webeditor

Endvidere er der mulighed for at tilkøbe backup osv.

Alternativt kan du også tage et kig på themeforest.net og deres wordpress temaer. :)

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke starte med eks. themeforest hvor der er 41000+ skabeloner fra 2USD og op.

Dette er de mest populære https://themeforest.net/page/top_sellers og der er så mange muligheder i hvert tema at man bliver helt rundtosset

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 18
Indlæg ialt: 11
Fra  Artsene Webdesign Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Lise

Syntes det er fedt du har valgt at din hjemmeside skal have nyt design, for ja det er outdated. 
Syntes selv unik design er spild af tid/penge da der er masser gode template på themeforest som andre siger. 

Angående Weebio.dk så undre jeg mig hvad forskellen på dem og Wix.com er. Kan ikke selv lide sådan noget, og syntes Wordpress vil løse dit problem meget godt. 

Enig med Rene af mange ender op med en wordpress side de ikke kan bruge. Derfor laver jeg video guides til alle mine kunder så de kan lære at benytte deres side selv. Rette og tilføje produkter osv.

 Hvis du har brug for en uddybende snak om hvad jeg tilbyder på http://artsene.com så skriv endlig en mail til info@artsene.com 

Kort for at spare dig noget tid ville jeg kunne lave dine side for en basis e-commerce pakke som indholder 10 produkter, til at udfylde alle kategorier osv. derefter vil du med video guide eller en guided tur over telefon vil kunne indsætte resten af produkter. Kan også indsætte resten af produkter for et mer beløb. men vil altid anbefalde at folk der har en CMS hjemmeside at de lærer at bruge den selv. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise,

tror du finder din løsning ved Golden Planet

Har en opfattelse af et super brugervenligt backend og templates, der er meget fleksible at ændre design i.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Mar 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for mange gode svar allesammen. Jeg er godt i gang med at undersøge alle de forskellige gode råd der er kommet :-) 

Bedste hilsner

Lise

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Arsene :
Angående Weebio.dk så undre jeg mig hvad forskellen på dem og Wix.com er. Kan ikke selv lide sådan noget, og syntes Wordpress vil løse dit problem meget godt. 

Hej 

Weebios Templates er kodet i samme sprog, som Shopify - det har ingen som helst sammenligning med Wix.com. 

René

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)