Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med at stævne kunder for injurier når de skriver på Trustpilot

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har erfaring med at stævne kunder der fremsætter injurierTrustpilot?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er injurier kan du jo rapportere den til Trustpilot, og hvis du har bevisførelse for det er injurier, så fjernes anmeldelsen.

Alternativt kan du give kunden et svar, der gør det meget klart, både over for den kunde samt andre kunder at du har handlet korrekt og kunden er forkert på den / oplyser noget som ikke er korrekt.

Baseret på dit svar, kan du oftest vende den negative anmeldelse til noget "positivt" set fra andre kunders perspektiv.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 19. Mar 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lucas - Hosting4Real:

Hvis der er injurier kan du jo rapportere den til Trustpilot, og hvis du har bevisførelse for det er injurier, så fjernes anmeldelsen.

Alternativt kan du give kunden et svar, der gør det meget klart, både over for den kunde samt andre kunder at du har handlet korrekt og kunden er forkert på den / oplyser noget som ikke er korrekt.

Baseret på dit svar, kan du oftest vende den negative anmeldelse til noget "positivt" set fra andre kunders perspektiv.

Det er umuligt at få Trustpilot til at fjerne den slags. Jeg mener også at kunder der ikke kan opføre sig ordentlig skal straffes. Nu har jeg indført i handelsbetingelserne at enhver anmeldelse på trustpilot straffes med en bod på 5000 kr pr. dag. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

xsherlockx:

Det er umuligt at få Trustpilot til at fjerne den slags.

Nej det er ikke umuligt.

xsherlockx:

Nu har jeg indført i handelsbetingelserne at enhver anmeldelse på trustpilot straffes med en bod på 5000 kr pr. dag. 

Så hvis folk skriver en god anmeldelse omkring dig, så straffer du dem med en bod på 5000 kr pr. dag? Det lyder godt nok nedern Smile Samtidig får det dig til at fremstille som et røvhul. Yes

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke helt det er noget du bare kan putte ind i dine handelsbetingelser. Det lyder værtfald meget specielt.

Tilmeldt 19. Mar 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lucas - Hosting4Real:

xsherlockx:

Det er umuligt at få Trustpilot til at fjerne den slags.

Nej det er ikke umuligt.

xsherlockx:

Nu har jeg indført i handelsbetingelserne at enhver anmeldelse på trustpilot straffes med en bod på 5000 kr pr. dag. 

Så hvis folk skriver en god anmeldelse omkring dig, så straffer du dem med en bod på 5000 kr pr. dag? Det lyder godt nok nedern Smile Samtidig får det dig til at fremstille som et røvhul. Yes

Nej så er det lige for alle. Hvis man kun vil straffe negative anmeldelser er man et røvhul. Straffer man alle anmeldeleser er man helt fair. 

Tilmeldt 19. Mar 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Adam Hyldkrog:

Jeg tror ikke helt det er noget du bare kan putte ind i dine handelsbetingelser. Det lyder værtfald meget specielt.

Jo flere har med stor succes retsforfulgt kunder. Sidste gang kostede det en kunde 65.000 kr hvilket er helt fair.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Sæt det som et stort banner på din side, at du giver en bod til folk hvis de skriver en anmeldelse.

Jeg er ikke så sikker på, at glade kunder vil betale 5k, og så forsat være glade efterfølgende :-) Det er den forkerte approach.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 19. Mar 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lucas - Hosting4Real:

Sæt det som et stort banner på din side, at du giver en bod til folk hvis de skriver en anmeldelse.

Jeg er ikke så sikker på, at glade kunder vil betale 5k, og så forsat være glade efterfølgende :-) Det er den forkerte approach.

Nej, det er på tide at vi som forretningsdrivende siger nej overfor kunder der tror de kan hævne sig eller afpresse uden det har konsekvenser. Ingen straf er for hård overfor den slags mennesker.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Den værste straf rammer nok i alle fald de leverandører der har så mange problemer med trustpilot negative henvendelser, at det overhovedet betyder spor - Har man mange TP anmeldelser - så betyder nogle få dårlige ikke noget  - må jeg give et eksempel på en leverandør mange af os kender https://dk.trustpilot.com/review/dinero.dk 

Jeg ville gå 100 meter forbi enhver handlende der i betingelser ville give mig bod på 5000 kr for at anmelde virksomheden 

H&V Inkasso kører noget lignende og har ofte shitstorm via facebook mm over det - men fuld retfærdighed

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)