Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AMU Kurser??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Saltum
Tilmeldt 14. Nov 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens, jeg har lige erhvervet mig et Lastvognskort  + Anhænger. 
Jeg har erhvervet det som selvstændig, og fået VEU godtgørelse.

Nu er planen så jeg gerne vil have et Svejsekursus. Men det er så gennem EUC med VEU godtgørelse.

Kan det lade sig gøre? eller er der en begrænsning. Det er som selvstændig og IKKE gennem Jobcenter eller fagforening.

Min kæreste er lige blevet uddannet Kontor-assisten, og kunne også godt tænke sig et kursus gennem EUC med hensyn til kontor.

Kan jeg give hende det kursus med VEU godtgørelse uden at love hende fastansættelse?

Det er jo ikke gennem fagforening eller Jobcenter, så skal jo ikke love hende arbejde.(?)

På forhånd tak for respons! 

Mvh

Fra Frederikssund
Tilmeldt 8. Mar 18
Indlæg ialt: 67
Fra  Jasmins bogholderi Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan desværre ikke betale for hendes efteruddannelse, da hun ikke er ansat i din virksomhed.

Ang. dit svejsekursus ser jeg ingen problemer, såfremt det er relevant til dit firma..

Håber det hjalp lidt. :) 

Besøg min hjemmeside www.jasminsbogholderi.dk eller skriv en mail til mig på info@jasminsbogholderi.dk. 

Tilmeldt 1. Apr 18
Indlæg ialt: 30
Fra  kursus Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Sonny Davidsen:

Hej Folkens, jeg har lige erhvervet mig et Lastvognskort  + Anhænger. 
Jeg har erhvervet det som selvstændig, og fået VEU godtgørelse.

Nu er planen så jeg gerne vil have et Svejsekursus. Men det er så gennem EUC med VEU godtgørelse.

Kan det lade sig gøre? eller er der en begrænsning. Det er som selvstændig og IKKE gennem Jobcenter eller fagforening.

Ja det vil jeg mene er muligt hvis det er relevant for virksomheden.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)