Jeg prøver at få adgang til erhvervs selvbetjeningen hos ATP for at få et præcis overblik over, hvad jeg skylder dem, da jeg har fået en samlet opkrævning som jeg dog tror jeg har betalt delvist. Mit problem er i midlertid at jeg ikke kan få adgang, da jeg hele tiden får af vide, at jeg skal tildele flere rettigheder i NemID brugeradministration (http://brugeradministration.nemlog-in.dk/). Jeg prøver at oprette mig, jeg har også oprettet en digital signatur, da det ser ud til, at man kun med det og ikke papkortet(?). Men hver gang jeg vil godkende min bruger (efter mail), får jeg blot af vide, at jeg skal bruge samme login metode som fra start for at godkende. Jeg har prøvet: * Virksomheds NemID kort * Mit eget NemID kort * Den nye medarbejder digital signatur Har I nogen forslag til, hvad det er jeg gør forkert? Jeg synes det er en blindgyde uden særlig god feedback på, hvad der går galt. |
Jeg vil mene at det er NemId du skal have fat i - ATP tror jeg ikke kan hjælpe dig - just my 50 cents.