Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PMV fradrag for udgifter faktureret privat

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 8
Fra  Johans Julehjerter Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et PMV med væsentligt web-element, og jeg vil gerne begynde at trække mobiltelefon og internet fra. De respektive abonnementer er lige nu købt og betalt af mig privat. Kan jeg så stadig trække dem fra? Er jeg nødt til at "omregistrere" abonnementerne til mit firma? Og hvad hvis jeg køber et nyt abonnement (mange teleselskaber har andre procedurer og priser for erhverskunder fordi det tit handler om at servicere medarbejdere i bulk.)?

Hilsen
Johan

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der sker ikke det store i PMV ved at regning er til dit navn frem for dit firma, men generelt er det klogt at få firmanavn på. Mange teleselskaber skiver det gerne i adresselinje 2

Internet kan du trække fra hvis du kan påvise det er nødvendigt for dit firma og det er ikke svært - telefon udløser skat af fri telefon me 2.800 kr du lægger på i skattepligtig indtægt og du betaler jo stadigt selv  så du har ikke fordel før du rammer du 2800 kr i udgift

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 8
Fra  Johans Julehjerter Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for svaret. Jeg vil tage det behersket men forsøge at indføre firmanavnet løbende i abonnementerne.

Tak for den ekstra info også. Da jeg har købt ny mobil i 2017, og min kone også har betalt telefon fra hendes arbejde (og vi derfor har ægtefælle-rabatten), så kan det godt betale sig med "fri" telefon.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)