Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Jeg får trafik til min side!!!!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle Amino'er

Jeg har nu i 1 måned arbejdet på min rabatkodeside Rabatkodejunglen.dk jeg har stadig mange ting som jeg mangler at lave.

Men jeg begynder nu at rangere så højt på google at jeg får trafik til min side, hvad syntes i mangler så folk som klikker ind på siden får en god oplevelse.

Jeg har indtil nu "Kun" haft fokus på at få siden op at køre og ikke tænkt så meget på kunder allerede.

På forhånd tusinde tak.


Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først og fremmest... Hvor er den dog dejlig simpelt stillet op.

Mine tanker:

- Som førstegangsbruger, kunne jeg ikke lige regne ud hvad "butikker" i menuen ville indeholde. Er der en mere sigende overskrift?

- Jeg tænker: "Eksklusive rabatkoder" - hvorfor ikke bare "Rabatkoder"? Det lyder som om, at der burde være "Almindelige rabatkoder" og "Eksklusive rabatkoder" når det er stillet sådan op. Men måske bare mig.

- Jeg ville personligt bruge en skilling på dit logo. Jeg synes ikke det er godt og det bliver træls for dig at arbejde med i længden. :) 

- I bunden står der +2000 rabatkoder. Jeg kan tælle 20? Hvad gør jeg forkert? Jeg kan ikke finde de andre? De bør nok være lettere at tilgå. 

Ps.

Ejer du også Rabatkodeautomaten.dk? Det er stort set samme indhold og hjemmeside?

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,

Det er egentlig et pænt stort spørgsmål du stiller? :) Hvad mangler der, for at folk får en god oplevelse...? I min mening så mangler der pænt meget egentlig? Det jeg ville have overvejet, er at lave et banner/slider foroven, hvori der står at siden ikke er 100% i luften endnu... Og at du håber at de vil komme tilbage om x-antal dage, hvor siden vil stå 100% færdigt? :)

Andreas

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)