Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PayPal på webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg skal have opsat PayPal til min webshop i Tyskland, og måske min webshop i Holland.

Jeg er dog lidt i tvivl om hvilken PayPal løsning jeg skal vælge. Det er nemlig muligt at vælge mellem "ren" PayPal og så PayPal + en masse kortbetaling. Jeg hælder mest til at tage den "rene" PayPal, da jeg på min tyske shop har Klarna samt Visa/MasterCard og på min hollandske shop har iDeal samt Visa/MasterCard.

Jeg har dog absolut ingen erfaring med PayPal, så det kan godt ske, at jeg overser noget, og det smarteste ville være at vælge PayPal inkl. deres kortbetaling.

Erfaringer modtages gerne, da jeg er helt blank på området. Har også kontaktet PayPal, men de har ikke svaret retur efter en god håndfuld dage.

Mvh

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Aynone? :)

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du med en normal PayPal ikke modtage Visa og Marstercard?

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved det ikke deltro. Jeg har aldrig personligt benyttet mig af PayPal.

Jeg får blot to valgmuligheder når jeg forsøger at oprette en erhversløsning. Den ene viser en "ren" paypal, den anden viser paypal samt en masse kreditkort.

Da jeg ikke har erfaring med paypal, vil jeg gerne foretage det korrekte valg, og det kan jo være, at der er noget man skal have i baghovedet vedrørende valget. Jeg ved det ikke. :)

Mvh

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun se noget de kalder 'standard' og noget de kalder 'express checkout'. De to løsninger har flere forskellige betalingskort. Hvilken løsning du vælger, må komme an på dine behov og evner ud i implementeringen.

https://www.paypal.com/dk/webapps/mpp/standard

https://www.paypal.com/dk/webapps/mpp/express-checkout

Hvis du vælger at bruge PayPal, skal du være opmærksom på deres højere priser. Når det er sagt, er det mit indtryk at PayPal er langt mere udbredt i f.eks. Tyskland end det er her i Danmark.

Tilmeldt 14. Aug 17
Indlæg ialt: 26
Fra  Ung-i-huset.dk ApS Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvis du har betalingskort i forvejen er det nok bare Paypal du skal vælge

Aufini er en hjemmeside hvor du som au pair eller familie kan møde hinanden

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)