Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 timer per dag, har nu givet mig en månedsbonus på ca. 19.000 kr.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Din tekst er så smask fyldt med salgsgas, at jeg begynder at tvivle på om du overhovedet har tabt dig - eller det er en del af din salgshistorie.

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan du være i tvivl om det? Hvorfor skulle han ellers tage gamle tråde op igen og igen, hvor der udelukkende høstes negative svar.
Lige så dumt og naivt som resten af MLM-fantasterne.

Nu kan vi læne os tilbage og vente på et svar i stil med:

“Bla bla bla, jeg lyver ikke, bla bla bla jantelov, bla bla bla screenshot af et ligegyldigt regneark bla bla bla jeg arbejder kun to timer og tjener mega mange penge bla bla jeg HJÆLPER andre med en sund livsstil med et vidundermiddel”

Tilmeldt 5. Jan 18
Indlæg ialt: 2
Fra  TEN Thai Estate Network Co. Ltd. Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter, et sted som her er et dårligt sted at prøve at skaffe nye kunder til din downline... folk herinde er generelt negative overfor MLM, og det får du at føle.
Jeg har selv været inde i MLM i over 30 år, og er det stadig, men denne gang er det min egen som jeg selv har opfundet.
Her behøver man ikke købe mirakelpulver eller junglejuice eller creme og alt det der pjat, som altid ender med at fylde op i ens garage.
Hos mig skal man bare have 2 medlemmer, så tjener man penge hver måned!

Jeg introducerede ideen her på Amino for mange år siden, men det har taget mig 5 år at få det hele på skinner... også dengang var personerne her på Amino negative... så jeg forstår dine følelser ;-)

Held og lykke med det :)

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)