Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek min webshop til over 3x9900 ++Kr. - karakter 0 til 5 - hvor 5 er bedst- forløbig pris 34000 Kr

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 11:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har ikke en  kinamands chance for at vurdere om du eller din leverandør har ret, vi er nødt til at kende begge siders udlægning, og netop derfor er det ikke tilladt at hænge leverandører ud på Amino.

Så siger du nok at det gør du ikke, men jo det gør du. Følger man dit link til din hjemmeside står det jo højt og tydeligt hvem der har lavet den. Hvis jeg var Amino lukkede jeg straks denne tråd.

I øvrigt en virksomhed jeg kun har hørt godt om, selvom jeg aldrig selv har fået lavet noget hos dem.

Måske er det på tide at se lidt indad, når medarbejderen tilmed er bange for dig, så lyser de røde lamper!

Fra aminos betingelser:

Hold din advarsel for dig selv
Det ikke tilladt at tilsvine, advare om eller på anden måde forulempe personer eller virksomheder. Indlæg, der krænker reglerne, vil blive slettet. Det er på sin vis ærgerligt, da vi alle kunne nyde godt af at blive advaret om div. svindlere på nettet, men dengang vi tillod det, gik der ikke en dag, uden at brugere, advokater eller det, der var værre (Er der noget værre end advokater? ;-), krævede, at vi slettede div. indlæg, og det er bare ikke konstruktivt. 

Vi har desuden ikke en chance for at vurdere, hvem der har ret i disse sager, og derfor har vi valgt, at Amino ikke skal være det sted, hvor man advarer hinanden om andre

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver - Erhvervkonsulent fra business Aalborg og så siger at du, at der er åbne spørgsmål og manglende forklaringer... Hvad har han lavet ham konsulenten...?

Hvis de er klar til at tilbageføre 10000 DKK - så kræv 17000 DKK (indgå et forlig på 15000 DKK) og brug dem til at få arbejdet videre på din shop.

Kom nu videre - lige nu kommer du ingen steder. Og sympati skal du ikke regne med at høste.... du er iværksætter og en af glæderne ved at at være iværksætter er at du selv bestemmer ....

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Et kort svar på det er - Det er forsøgt med et beløb på 20.000 kroner.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Powerhauge:

Et kort svar på det er - Det er forsøgt med et beløb på 20.000 kroner.

Som så er endt på 10000 DKK - så lukker du den på 12500 og bruger dem til at få lavet det du vil have lavet.


Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 12:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke at det er ok at hænge et firma ud på den måde. Og når du selv siger, at du har fået en af leverandørens medarbejder til at gå ned med flaget, så har jeg lidt på fornemmelsen, at leverandøren blot betragter dig som Ondskaben selv, og blot læsser timer på blot for at få dig til at skride.

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg finder det lidt morsomt, at du uden videre, tager en ikke rigtig anklage fra udbyders side, refereret til af MIG, som den ÆGTE varer... Jeg forstår heller ikke dit argument for, at man ikke må advarer andre Aminoer, når det samtidigt ikke er et problem for dig, at udbyder henter sine kunder i debat forum, selv om Amino også flere gange har gjort opmærksom på, at den type tilbud hører til under freelance.

At jeg henviser til link - hentet fra Amino, der i den grad underbygger, at noget er godt rådent i den butik, har jeg lidt svært ved at forstå, at det nu skuer i øjnene.

Derudover, tænker jeg, at blev jeg uretmæssigt svinet til, ville jeg reagere og stege vedkommende offentligt - Det er ikke sket - i stedet bliver det lusket væk igen - for at holde den pæne facade...

Men du finder det så ikke, mærkværdigt, eller urimeligt, at man opfinder en "frygt" - efter kunden har meddelt at han ikke orker mere - og der vil komme en uddybende klage!

Jeg fornemmer heller ikke, at du forholder dig til, at det muligvis er småpenge i din verden, men et gevaldigt alvorligt problem, der faktisk giver gevaldige hovedbrud med tanke på fremtiden - for mig -

Som bruger Amino som det den siger den er - for iværksættere!

- Men fornemmer lidt på dig, at deres udsagn er nok for dig, og jeg ikke forklare grundigt nok, hvad og hvorfor - .

Igen står det i skærende kontrast med dit andet anklagepunkt, at jeg ikke fortæller nok, til en vurdering..... VS din oplevelse af, jeg allerede nu, er trådt over.... Og man godt ved hvem firmaet er.... 

Men for at opsummerer:  Man må ikke underbygge sin kritik med ekspert vurderinger, der belyser, at det er et lorte produkt man får derfra, når det falder i hak med ens egen oplevelse af forløb med dem?

Men bringes en artikel videre, som underbyggelse af egen frustrende oplevelse / så er det ikke troværdigt, og man bør kigge ind ad..... Men kommer samme firma med falske anklager, når de ikke kan levere, og personen der blev hjemme af frygt, ikke har lavet så meget som et komma i webshoppen, og dokumenterbart har løjet om udførte opgaver, - Så skal jeg se på mig selv igen -.... og advarslen bør fjernes

- Hvor mange aktier har du i det firma :-)?

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ser du - da jeg ved påstanden er helt ud i det blå, og jeg tilmed er handicappet, og det for første samtale undertreges og imødekommes, at en standart side ikke er en løsning, men at de godt kan hjælpe mig, ser jeg det mere som det som det er, - at de ikke magter opgaven, og dertil opfinder et "Problem, for at slippe billigst muligt. 

Det er jo patetisk og ondskabsfuldt. Påstanden ..

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 12:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Powerhauge:

Jeg finder det lidt morsomt, at du uden videre, tager en ikke rigtig anklage fra udbyders side, refereret til af MIG, som den ÆGTE varer... Jeg forstår heller ikke dit argument for, at man ikke må advarer andre Aminoer, når det samtidigt ikke er et problem for dig, at udbyder henter sine kunder i debat forum, selv om Amino også flere gange har gjort opmærksom på, at den type tilbud hører til under freelance.

At jeg henviser til link - hentet fra Amino, der i den grad underbygger, at noget er godt rådent i den butik, har jeg lidt svært ved at forstå, at det nu skuer i øjnene.

Derudover, tænker jeg, at blev jeg uretmæssigt svinet til, ville jeg reagere og stege vedkommende offentligt - Det er ikke sket - i stedet bliver det lusket væk igen - for at holde den pæne facade...

Men du finder det så ikke, mærkværdigt, eller urimeligt, at man opfinder en "frygt" - efter kunden har meddelt at han ikke orker mere - og der vil komme en uddybende klage!

Jeg fornemmer heller ikke, at du forholder dig til, at det muligvis er småpenge i din verden, men et gevaldigt alvorligt problem, der faktisk giver gevaldige hovedbrud med tanke på fremtiden - for mig -

Som bruger Amino som det den siger den er - for iværksættere!

- Men fornemmer lidt på dig, at deres udsagn er nok for dig, og jeg ikke forklare grundigt nok, hvad og hvorfor - .

Igen står det i skærende kontrast med dit andet anklagepunkt, at jeg ikke fortæller nok, til en vurdering..... VS din oplevelse af, jeg allerede nu, er trådt over.... Og man godt ved hvem firmaet er.... 

Men for at opsummerer:  Man må ikke underbygge sin kritik med ekspert vurderinger, der belyser, at det er et lorte produkt man får derfra, når det falder i hak med ens egen oplevelse af forløb med dem?

Men bringes en artikel videre, som underbyggelse af egen frustrende oplevelse / så er det ikke troværdigt, og man bør kigge ind ad..... Men kommer samme firma med falske anklager, når de ikke kan levere, og personen der blev hjemme af frygt, ikke har lavet så meget som et komma i webshoppen, og dokumenterbart har løjet om udførte opgaver, - Så skal jeg se på mig selv igen -.... og advarslen bør fjernes

- Hvor mange aktier har du i det firma :-)?

Jeg ved ikke om det er henvent til mig. Men i mine øren lyder det til, at du er den der 'kunden-fra-helvedet'. Det er altid de andre som gør noget forkert og så er det dyrt og dårligt. Jeg ved, at den kyndetype får ekstra-regninger, blot for at få den til at forsvinde. Hvis det forholder sig på en anden måde - så bør du omformulere dig, så man ikke får det indtryk. Og hvormange aktier jeg har i firmaet - den sætning bidrager blot til min antagelse.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg skal på ingen måde sige om god eller dårlig pris for ingen har en chance at vide hvad der er lavet og aftalt 

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?hl=da&url=https%3A%2F%2Fpowerhauge.dk%2F den er meget lav 

et godt cach plug in https://wp-rocket.me/ det kan klare en del og er let at indstille evt w3 total cach som jeg synes er svære at indstille .

et godt image plug in blandt andet imagify plug in er godt , så er du kommet langt , dog jo tema valg kunne være bedre ved pagespeed , men jeg ved intet om hvad i har aftalt ,det må tages med den du har aftalt med lave din side 

ja jeg har selv har dummet mig ja det er nok lidt  begges skyld , men jo mange ved ikke hvad de laver og nogle er super dygtige og andre er dårlige og uden en viden lidt selv er det svært at finde udad at lave den rettet kravs liste af hvad man ønsker 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så jeg er kunden fra helvede, fordi jeg påpeger deres produkt ikke er i orden..... Og forøvrigt, kunne meget løses, blot ved at Amino håndhæver, at debatten ikke er skabt til at høste kunder.... Så havde jegf ikke behov for at nævne, at man skal se sifg for ved udbydere.... Men - Må da lige hører dig, - skribenten af artiklen, der påviser gennemgående fejl og mangler.... Er han skribenten fra HELVEDE?- Eller når du nu ikke selv har erfaringer med dem, hvoraf så din ubetingede støtte til deres produkt kommer fra???? - Har du ikke læst den? - Det holder du dig måske for god til?? - Syntes dine udtalelser savner objektivitet, og kan kun gisne om hvorfor.

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)