Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsflow ved check out [Woocommerce]

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg sidder og prøver at få betalingsflowet på min tøj side til at spille og uden at være irriterende for kunden at skulle igennem.
Mit problem er at der både er en Billing og en Shipping formular der skal udfyldes. Hvordan fjerner jeg formlar nummer 2?(leverings adresse)

www.ladies-fashion.dk



Der er ingenting at hente i woocommerce indstillinger og er ikke helt tryg ved at gå ind og rette i PHP kode da det typisk ender med at hele siden går i stykker. Desuden har jeg prøvet at hente et plugin der skulle skjule Shipping formularen men uden held.

Hvad gør jeg her?


Fra Kolding
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Men kunden skal vel have muligheden for at få leveret til en anden adresse, end faktureringsadressen?

Hele fanen kan godt fjernes, men det ødelægger flowet, da din 'fortsæt'-knap i faktureringsadresse så ikke vil fungere korrekt.

Det nemmeste ville nok være at bibeholde fanen "Leverings Adresse", men ændre checkboxen, så den som standard ikke er tjekket, således kunden aktivt skal vælge dette.

Dette kan gøres med en lille smule javascript.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Jeg ville overveje, at få gjort lidt mere ved checkout'en end blot at få fjernet leverings fanen.

Det bør være super overskueligt for kunden, men i dette tilfælde, bliver det mere forvirrende fremfor blot at have haft en checkbox under kundens informationer med ordlyden "Jeg ønsker levering til anden adresse" e.lign.

Hvis det ikke haster super meget for dig, tager jeg gerne et kig på det (vi har ret travlt for tiden) - smid en PM, så finder vi ud af det. :) 


Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

https://flexpage.dk 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)