Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis reklame til "nye" danske mode brands

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Min partner og jeg er igang med at få siden http://modernmen.dk helt op at køre. Det er en side/modemagasin for mode til mænd.
Vi har her i starten været meget fokuseret på kvantiteten for hurtigs muligt at få noget indhold på siden, nu er tiden så kommet til mere perfektioneret indlæg, og det er her vi skal bruge din hjælp, som "betaling" får du gratis reklame på siden.

Så vi skriver et indlæg omkring dit brand og forretning. Det har ingen betydning for, hvor langt du er i skabelsen af dit brand, bare du ikke har været på marked i mere end 2 år, og så kræver det yderlige at du er langt nok henne i processen at du har en prototype(eller billed) af dit design.
Hvis du er interesseret i den gratis reklame, så skriv til mig over Amino, med lidt informationer omkring, hvad dit brand står for, hvor langt du er i processen og hvem teamet bag er.
Det eneste vi forlanger igen for reklamen, er at hvis vi laver et indlæg om dit brand, skal indlægget deles på dit Brands Facebook-side.

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer!

Jeg er ikke sikker på, det er så god en idé at forlange noget igen, især ikke når I er så tidligt i processen. I tilbyder reklame. Til hvem? Hvor mange besøgende har I? Hvad kan ligger der i ordet reklame? Hvis det er omkring 0 besøgende, hvorfor skulle jeg som tøjbrand bruge tid på det? Og hvorfor skulle jeg dele en side, hvor nogle udefraværende har skrevet lidt generisk om mit tøj i stedet for bare at dele det enkelte design fra min egen hjemmeside, hvor jeg sikkert har skrevet mere og bedre om det? Hvad tilbyder I? 

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sander.

Det eneste der bliver forlangt igen, er også bare at man skulle dele det indlæg der vil blive lavet.

Men jeg vidste jo godt da jeg lavede dette opslag, at for den mere etableret virksomhed, vil dette tilbud nok ikke være så relevant. Men for den nystartede som måske har et lidt stramt budget, og ikke mulighed for at betale blogger eller youtuber til at fortælle om ens design eller hjemmeside, så ville dette være et fint alternativ.
Fordi nej, lige nu har vi jo ikke alverden trafik på vores side, og det arbejder vi også på at forbedre.
Og hvorfor skulle man så ikke udelukkende benytte sig af kun sin egen side, uanset om det skaber 30, 50 eller 100 ekstra besøgende ved at vi skriver et indlæg, så er det jo besøgende som man ellers ikke ville have fået, yderlige hjælper det(lidt) på ens SEO grundet linkbulding(mange bække små). 
Det indlæg vi ville skrive ville selvfølgelig være i samarbejde med vedkommende, så vi ikke udgiver noget, før der er sagt god for det.

Men selvfølgelig dette er bare et tilbud, hvis der ingen interesseret er(som det desværre ser ud til), så er jo sådan og det har sandsynligvis noget af gøre med vores størrelse, som du selv påpeger, så er det jo bare at arbejde videre med det, før vi tilbyder noget ligende igen.

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke med projektet Yes

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer.

Flot side du har. Jeg gik selv (for ca. 2 års tid siden) i gang med netop sådan et projekt, du har skudt igang. Jeg kom slet ikke så langt mht. synlighed (fik aldrig lavet en hjemmeside). Men jeg kom igang med at interviewe lidt. Jeg måtte desværre lade projektet ligge, da jeg med tiden mistede gejsten pga. manglende interesse fra firmaernes side. MEN, når jeg kigger tilbage, så var jeg nok ikke ihærdig nok. 

Selv helt nye tøjfirmaer, der ikke har den store profil endnu, har skudt mange penge i deres firma, og helt sikkert ikke mindst i branding. Jeg var i den tro at de ville stå i kø for gratis reklame. Men realiteten er en anden. Og så blev jeg jo skuffet hehe. 

Send mig en privat besked hvis du vil høre lidt mere om min erfaring med det, og eventuelt "overtage" et par ideer jeg sidenhen fik, der nok kunne have gjort en forskel.

Mvh Jannik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)