Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fakturering af forudbetalte beløb på Mobilepay

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har en enkeltmandsvirksomhed, der tilbyder undervisning på månedsbasis, hvor kunderne betaler i starten af måneden og herefter har adgang til min undervisning de følgende 4 uger. Kunderne er privatpersoner og betaler ved bankoverførsel i starten af måneden.

Før jeg startede min virksomhed læste jeg mig til, at man godt kan oprette fakturaer efter betaling som en slags "bevis for betaling", og ind til nu har jeg derfor først faktureret kunderne efter de rent faktisk har betalt via bankoverførsel. Nu kunne jeg så godt tænke mig at begynde at bruge MobilePay, hvor jeg modtager betalinger på mit undervisningssted men venter med at lave fakturaen til dagen er slut. 

Jeg har undersøgt reglerne og forstår at MP i princippet er kontantbetaling, men jeg synes ikke, jeg kan finde nogen information om hvorvidt jeg i dette tilfælde må vente med at lave fakturaen. Hvis ikke er jeg vel nødt til at fakturere på stedet eller anskaffe mig et kasseapparat?

Er der nogen, der har kendskab til eller erfaringer med dette, vil jeg meget gerne have et råd! På forhånd tak.

Mvh,

Line

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se, at betalingsmåden kan have indflydelse på dette. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)