Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger del i spændende partnerskab/virksomhed/ide

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg søger del, partnerskab hvis man vil kalde det, i et spændende projekt, ide, virksomhed eller lign hvori der ligger potentiale. Umiddelbart har jeg ikke det store interresseområde men min hænder mest til noget it relateret.
Men hvad kan jeg så gøre tænker du nok... Min primære kompetence er salg. Det vil sige, at jeg nok selv ser mig stå for salgsdelen, og alt hvad der skulle høre til. Dernæst har jeg kompetencer indenfor finsansdelen -
firmaets økonomi.

Kort om mig selv: Jeg er 19 årig frisk og sulten ung gut der holder sabbatår. Jeg har førhen arbejdet med mindre projekter og har således også andre bidragene og væsentlige erfaringer fra forskellige jobs(mere uddybende om dette i en eventuelt samtale).

Det jeg søger:
Jeg søger en der står med et igangværende projekt eller blot en ide med et nogenlunde basisniveau. Mest af alt søger jeg en som er sulten efter succes ligesom jeg. Yderligere ser jeg gerne at du har en kan-godt attitude således at du er selv disciplineret og formår at skabe resultater ud fra de pågældende mål som der bliver sat.
Dette er blot groft sagt hvad jeg søger, men burde sætte en ramme fh..


Skriv endelig en privat besked eller en kommenter herinde hvis dette har interrese :)

Mvh
Sebastian




Tilmeldt 5. Apr 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian.

Du kan sende mig en mail med lidt info omkring dig og dine kontakt oplysninger, så vender jeg tibage.

Sean@sassmedia.dk

Fra Skjern
Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebe22 

Håber du har fundet noget at kaste dig over - eller faktisk ikke ;)

For det lyder til at du kunne være ret spændende at havde med i et nyt projekt. 

Hvor er du bosat? Og kunne du eventuelt sende en mail til: Benjamin-Kloster@hotmail.com 

så kunne det være vi kunne finde ud af noget.

Hilsen Benjamin Kloster

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)