Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når dit kontor skal se pænt ud, eller udtrykke noget bestemt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Med min overskrift mener jeg mest i forhold til billeder, malerier eller skulpturer. Hvad gør i, eller hvad har i gjort, når i har skulle vælge udsmykning til jeres arbejdsplads/kontor? (også hvis arbejdspladsen eller kontoret er derhjemme)

Har i brugt professionelle, der vurderer ud fra det indtryk i vil give folk der besøger? I så fald, nogen i kan anbefale?
Har i kontaktet bestemte kunstnere i har været glade for?
Eller noget helt tredje? 

Håber at høre fra nogen :)

Mvh Jannik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden for det kunstneriske så vær klar på

Kunst der hænger i hjemmet vil som udgangspunkt slet ikke kunne give fradrag

Kunst i eksternt konto er der mange regler om, og krav om første gang handlet originalt

Forudsat den er integreret i bygningen – malet på væge, indbygget m.m., så afskrives med 0 - 4 % af oprindelige købesum per år (25 år)

Forudsat kunsten står frit/hænger, afskrives med op til 25 % af saldoen årligt.

Det er et krav, at kunst skal have sin egen konto i bogføringen, således det er nemt at dokumentere.

Det skal bare med i dine overvejelser. 
Personligt ville jeg vælge kunst efter egen smag og ikke andet uanset hvad hvis jeg selv skulle sidde i lokalet og ellers nok ikke bruge penge den vej før jeg ikke helt havde andre firma behov, men det er jo en smagssag

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Tak for svaret. 
Jeg ville personligt også selv vælge noget jeg synes var "pænt". Så nok mere udsmykning end decideret kunst.

Nogen firmaer vælger at have noget hængende eller stående, der udtrykker noget bestemt til deres kunder. Og andre vælger, som du siger John, at have noget af egen smag hængende eller stående. Nogen vælger kunst, og andre udsmykning.

Var interesseret i at høre hvad tendensen var for tiden, og hvad folk herinde selv har gjort for at pifte arbejdspladsen op.

Fra København Ø
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)