Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jul 17
Indlæg ialt: 19
Fra  dotmaps.dk Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har taget springet, og startet min egen virksomhed, hvor jeg vil sælge plakater. Derfor har jeg lavet en hjemmeside, som jeg gerne vil have lidt feedback på: www.dotmaps.dk

Ting jeg skal have kigget på:

Page speed er banket helt i bund efter jeg har lavet nye billeder, dette blive rettet inden lancering.

SEO optimering mangler stadig, der er mange sider at tage fat på.

Produktbeskrivelser skal alle rettes helt til, inden lancering

Produktbilleder skal også rettes til, her ønsker jeg at vise samtlige kombinationer af mine plakater. Se hvordan det er gjort på Danmarks plakaten (også denne skal rettes til, således de sorte plakater ser ens ud med de hvide).

Teksten under betaling ser lidt sjov ud, efter jeg har prøvet at ændre det, det skal lige rettes op.

Er der noget som jeg har overset? Jeg er lidt i tvivl om, om jeg skal bruge blå skrift under mine udvalgte plakater. Jeg prøver at bruge farver angivet i denne blog https://www.amino.dk/blogs/erikjeppesen/archive/2017/06/07/3-farver-som-du-b-248-r-kende-psykologien-bag.aspx, deraf også den grønne knap nedenunder, hvilket jeg selv synes fungerer fint.

På forhånd tak for hjælpen :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jul 17
Indlæg ialt: 19
Fra  dotmaps.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ingen der har lyst til at kigge min hjemmeside igennem?

Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige hurtigt, kan jeg da sige at den ser pæn ud, din side, enkel og elegant, men som du selv siger skal du have arbejdet med hastigheden. Desuden vil det være en god ide at fjerne linket i footeren til woocommerce og få oversat "Get new posts by email"

Alt om senge, dyner og hovedpuder hos https://senge-testeren.dk Vi tester alt til en god nattesøvn.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jul 17
Indlæg ialt: 19
Fra  dotmaps.dk Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Martin. Jeg kigger på om jeg kan finde ud af, at fjerne linket i bunden, og så skal jeg have oversat den tekst der ja.

Kan jeg lokke dig til at kigge nærmere på min Danmarks plakat (http://dotmaps.dk/produkt/danmarks-plakat/), og måden hvor man sammensætter sin plakat. Virker det for uoverskueligt at man skal vælge så mange ting? Jeg havde overvejet at dele det op, så man fik en sort eller hvid plakat, men tænker at det måske er uoverskueligt for mine kunder, med 2 stk af samme design.

Tilmeldt 23. Aug 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at den er meget hvid og grå. 

Der kan ikke ske noget mere spændende, især nu når du sælger plakater?

Ejer blandt andet Onlinetræner.dk, hvor du kan finde et træningsprogram

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jul 17
Indlæg ialt: 19
Fra  dotmaps.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan der sagtens! Men hvad? Jeg ønsker jo at holde fokus på mine produkter, så pang farver og sådan noget :)

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

FC. Lav nogle foto hvor de hænger et sted og præsenterer sig selv.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 23. Aug 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil holde dine farver, så der er fokus på plakaterne. 

Men jeg savner også lidt farver på din webshop

Jeg ved ikke helt, hvordan det kan tænkes ind. Men det vil være et forsøg værd!.

Ejer blandt andet Onlinetræner.dk, hvor du kan finde et træningsprogram

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jul 17
Indlæg ialt: 19
Fra  dotmaps.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg gjort lidt ved forsiden, hvordan ser det ud nu synes i?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)