Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af iværksættergruppe i Københavnsområdet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Værløse
Tilmeldt 13. Feb 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Lerke Déco Scandinave Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer,

Mit navn er Helle, jeg er gift og har to børn på henholdsvis 12 og 10 år. Jeg startede min webshop Lerke Déco Scandinave www.lerke.fr i efteråret 2016, hvor jeg sælger skandinavisk boligdesign til fransktalende lande. Jeg søger andre iværksættere, som har lyst til at netværke; mødes, inspirere, motivere og hjælpe hinanden. Det vil være fantastisk, hvis der findes andre iværksættere som også har en webshop (måske endda med salg til andre lande) og jeg vil blive rigtig glad for at høre fra Jer.

Jeg er bosat i Værløse (Nordsjælland) og vil gerne danne en iværksættergruppe i Københavnsområdet. Så er du frisk, så skriv til mig Smile1 

Mange hilsner
Helle

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Spændende hjemmeside du har, og jeg kan kun bakke op om tanken med at netværke!

Jeg er faktisk på udkig efter folk der kan stå for at være Mødeleder for et professionelt netværk i Nordsjælland - vi har ca. 40 grupper i Danmark, og mødes hver 14. dag i vores lokale gruppe fra 07.50 - 09.45.

Så hvis du er interesseret i at høre mere, må du gerne kontakte mig på to@global-network.com eller 4242 3672.

Venlig hilsen

Torben Søndergaard

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Super godt initiativ;-)

Er lidt i tvivl om det er generel iværksætter gruppe du vil starte, eller om det er en mere specifik gruppe målrettet mod webshop ejere?.  Personligt har jeg en del erfaring med eksport, og import men dog kun i B2B segmentet. 

Hilsen

Ravn

 

Fra Værløse
Tilmeldt 13. Feb 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Lerke Déco Scandinave Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Mange gange undskyld at jeg ikke har svaret dig. Tak for din tilbagemelding, men som du også nævner, ja så er det især webshop ejere med salg til slutforbrugere, som jeg søger. Jeg må da kunne finde et par stykker eller flere 

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 115
Fra  Pro-Speciale.dk Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Spændende initiativ. Jeg kunne godt have interesse i at deltage i netværksmøder, hvor jeg i dag er indehaver af 3 virksomheder. Mine firmaer er indenfor telemarketing, salgskurser, erhvervs-rengøring og online, samt offline marketing. Du er meget velkommen til at skrive, hvis netværksgruppen bliver aktuel.

De bedste hilsner

Lasse Dalå

Pro-Speciale

Salgskurser i mødebooking og telefonsalg - Pro-Speciale.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)