Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plattenslageren.dk jeg kan kan ikke finde mulighed for at indsætte søgeord

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 17
Indlæg ialt: 1
Fra  Plattenslageren.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ahr oprettet plattenslageren.dk der handler med juleplatter og morsdagsplatter.

den er oprettet i simplesite.dk men jeg kan simpelthen ikke finde nogen steder hvor jeg kan indsætte søgeord

google kan finde plattenslageren.dk.

Er der nogen der ved om det er muligt i simple site.

mvh

Plattenslageren.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Google kigger ikke længere på keywords. Den kigger på søgeord i titler, overskrifter, brødtekst m.m.

En god idé er også at lave en lokkende meta description. Hvis du kan finde den.

Med venlig hilsen

Nicolas Zangenberg
a-better-traffic.com

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Som skrevet er søgeord yt (nogle gør det vist alligevel i forhold til andre søgemaskiner. Men tror nu ikke det kan betale sig at arbejde i)

Men dine titler og meta titler er alle ens på alle sider. Så få det rettet i en fart og det kan kun gå for langsomt!

Hver titles skal have et unikt starts ord. Som f.eks. juleplatter. Så du må ikke have 2 titler der starter med juleplatter. Men gerne flere titler hvor juleplatter indgår dog kun 1 som starter med juleplatter.

Så handler det egentlig om at finde nogle af de søgeord du gerne vil findes på. Og det skal gerne være dem med stor søgevolume. Så du kan få masser af besøgende.

Derefter opretter du forskellige titler hvor hver søgeord eller 2 søgeord bliver tilknyttet til en bestemt side på dit site. Og så skriver du nogle fangende meta beskrivelser til også.

Sådan her ser alle dine titler og meta titler ud nu. Og i væreste fald bliver du straffet af google for det (du bliver i hvert til fald ikke fundet af kunderne)

Mvh Kim (God weekend)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)