Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tryk og indkøb af t-shirts.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

En kammerat og jeg har i længere tid haft en drøm om at starte en webbutik, som sælger t-shirts med nogle interessante tryk. Vi har ofte snakket om designs og for kort tid siden begyndte vi at tegne og realisere disse. Vi har nu fået sikret os de første designs og den tekniske del af oprettelsen af en webbutik har vi også sådan set forholdsvis styr på. Men nu er vi kommer til det tidspunkt, hvor vi skal finde en leverandør, hvor vi enten kan købe t-shirts og trykke dem selv. Eller få dem trykt direkte. Det synes ikke at være lige let.  

Nogen der har erfaringer med dette? Og evt. har et godt forslag til hvem man kunne kontakte for at komme lidt videre (gerne i Købenshanvsområdet)? 

Mvh.

Simon 

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 85
Fra  Love your twist Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg er tøj producent med egen familie ejet tøj fabrik i Cairo. Jeg kan sagtens hjælpe jer med dette altså både sy jeres t-shirts med den pasform og trims i ønsker samt trykke jeres print design

Jeg holder til i Espergærde og kan sagtens tage et møde med jer så I kan se vores kvaliteter.

Hvis dette har din interesse er du velkommen til at kontakte mig på 2182 5356 eller helene@loveyourtwist.com

Du er også velkommen forbi vores hjemmeside www.loveyourtwist.com så kan du læse mere om os

God weekend

Helene

Fra Malling
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Pro-Dress.com ApS Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej HrKlinck

Hvis det at Basic T-shirts i et hav af forskellige farver, kan du tryk kigge ind forbi vores shop med YOU Brands produkter, de er velegnet til at trykke på. og så er det til små priser, hvilket måske også kunne have interesse hvis i er et ny opstartet virksomhed, så gerne vil hurtig igang med at lave penge.

Kig nærmere på vores læggerier og lad os høre om det her jeres interesse.

Mvh.

Mikkel

Pro-Dress.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)