Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handel med tyrkiet - pengeoverførsel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Jeg påtænker at importere en vare fra Tyrkiet og er i første omgang ved at få tilsendt vareprøver inden jeg tager den endelige beslutning.
Hvordan vil I anbefale at jeg overfører penge? Bank eller eks. Forex (Mener man kan overføre penge der?)

Støder også på begreber som SHA, OUR og BEN i forbindelse med hvem der betaler omkostningerne ved overførsel. Har ikke lavet en aftale om dette med min leverandør, men hvad er mest normalt?

Håber nogen kan hjælpe mig. Har INGEN erfaring med handel fra udlandet.

Bedste hilsner
Nanna

Fra İstanbul
Tilmeldt 6. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna,

Som ejer af en sourcing firma i Tyrkiet. 

Jeg har statsborgerskab i begge lande (DK-Tyrkiet) og kan sørge for du laver sikker handel fra Tyrkiet.

Du må gerne skrive til mig : info@turexi.com og vi finder den bedste løsning til dig.

in hjemmesidehttps://www.turexi.com/da/ 

Hilsen 

Arafat

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Turexi.com:
og kan sørge for du laver sikker handel fra Tyrkiet.

Du lover vist mere end du kan holde, for der findes ingen handel der er 100 % sikker. 

Fra İstanbul
Tilmeldt 6. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

Turexi.com:
og kan sørge for du laver sikker handel fra Tyrkiet.

Du lover vist mere end du kan holde, for der findes ingen handel der er 100 % sikker. 

Vi sørger for alle parter er tilfredse med deres handel vha vores enestående service. Hvis du vil vide mere om hvad vi tilbyder, og hvis det har din interesse er du velkommen til at kontakte mig på det ovenstående email adresse. 
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)