Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner en eller 2 udover jeg selv

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt om min virksomheds ide

B2B salg af fotografi løsning.

Det fungere på den måde at vi ønsker at etablere en større kunde kreds, med udgangspunkt i betaling af vores udgifter, så som vores egen løn, fotografer (freelance) som hjælper virksomheder med at få deres produkter ud ved en fotografi løsning som fremstår professionel, og giver vores kunder et sikkert produkt, som er af kvalitet, herudover så hjælper det kunden med at holde udgifter til et evt photoshoot lavt, da kunden månedligt vil opnå en konto (lidt ligesom forsikringselskaber) godt når vi bruger det og når vi ikke bruger det betaler vi bare. Alle vores kunder opnår før eller siden brugen af os, men indtil da betaler de de andres fotografering, hertil opnår vi overskuddet afhængig af hvor mange kunder vi har eller får.

Det som jeg kræver for en potentiel partner er at jeg kontaktes seriøst på tlf 71 71 67 71, hvor vi mødes i Slagelse hvor jeg selv har kontor.

Der vil ikke være noget krav til et indskud. Man kan komme med på GRATIS, det eneste man giver er tid.

Man skal kunne et af følgende.

Markedsføring (b2b salg per telefon)

Fotografering

Have en stor mulig kunde kreds, enhver virksomhed som benytter sig af en fotograf, eller kunne have interesse i det. 

Søger seriøse mennesker med tid og overskud til dette, der skal ligges tid til dette til at starte med hvorefter det fungere af sig selv. vider udvikling af produktet (fotoløsning for brancher) kontakt mig. 

Mvh Yousef Salale

71 71 67 71 

Info@bilsalg.nu

Tilmeldt 27. Feb 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil det sige at kunden/virksomheden betaler abbonnementspris månedligt/årligt?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)