Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af Idé

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder da spændende...du må afsted igen :) Jeg kan på ingen måde regne ud hvad det er du har spist....kom ud og sælg den Smile

Jeg kan lige fortælle at jeg har kontaktet Tulip, og siden har jeg fået kontakt med en anden producent, som virkede interesseret :)

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

IdéMarie:
Jeg kan lige fortælle at jeg har kontaktet Tulip, og siden har jeg fået kontakt med en anden producent, som virkede interesseret :)

Hvad sagde Tullip til dig ? Var det stadig en kvindelig marketingchef de har ? Super godt at du har fået positiv kontakt - var det Tullip som sendte dig videre eller ?

Omkring "mit" omtalte produkt, så tænkte jeg på at du kunne tage dialogen med dem derude, når du alligevel er ude og præsenterer dig. Som jeg skrev tidligere så deler vi...

Som jeg også skrev tidligere, kunne jeg ikke huske hvorfor kontakten med Tullip forsvandt og jeg har kigget i gamle mails efter forklaring.

Under min dialog med markedtingchefen, så stod hun åbenbart for at skulle holde 3 ugers sommerferie og jeg skulle åbenbart vende tilbage omkring et muligt møde.

I ventesiden, fik jeg åbenbart den tanke at hvorfor involverer Tullip og lade dem tjene den langt største del, når jeg selv kunne sætte en produktion i gang og jeg vidste at hele verdenen vill købe produktet.

Jeg boede i Sverige og fandt så en dansk kok, med kendskab til grill produkter og vi begyndte at bygge nogle tanker op - men pludselig forsvandt han til søs for at bive skibskok.

Samtidig kan jeg læse, at jeg havde et andet stort projekt i gang og så forsvandt mine tanker ind i det og fik aldrig vendt tilbage til Tullip og har ikke tænkt tanken siden, indtil du  nævnte Tullip.

Engang i Sverige, kom jeg ind i en grill og hørte en samtale mellem ejeren og en kunde og ejeren beklagede sig over at der ikke var kommet nye produkter frem i den tid han havde haft grillen.

Jeg blandede mig og fortalte detaljeret om "mit" kendte produkt og ejeren stod og måbede og kunden sagde til slut " Hold da op, hvor er jeg blevet sulten nu "

Produktet behøver ikke indbydende foto -  verbal præsentation er nok :-)

/ Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har IKKE kontakt med Tulip, men et andet firma. Herfra tænker jeg resten af Aminos læsere, skal være fri for yderligere korrespondence, der lige omhandler dette  Big SmileBig Smile

Synes da det ville være skønt med noget mere, der kan spises uden kniv og gaffel. Du må igang i dit køkken, med en prototype. Tak for snak og opmuntring :)

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie.

Jeg følger spændt med på sidelinjen, så hold os endelig opdateret med hvad det andet firma siger osv. Held og lykke!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak...hvor er det skønt at nogen har interesse. Det har altid manglet i mit liv. Istedet har der været nogen der altid syntes jeg skulle lade være og ikke skulle stikke hovedet for langt frem.  Jeg vil vende tilbage, og fortælle hvordan det gik :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Henrik Hansen.

Sad lige og læste indlæggene, og det slog mig at jeg virkede spids og afvisende i mit sidste svar til dig. Det var nu ikke meningen. Jeg er meget glad for at du var på banen, ellers var jeg muligvis ikke kommet videre. Jeg har forskellige firmaer i tale, og synes der er god interesse. Fornemmer dog at man er mere forsigtig når det er et mindre firma, hvilket er forståeligt nok, selvfølgelig. Håber du selv prøver din idé af, evt. også hos andre end Tulip. Mange hilsener Herfra Smile

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)