Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartner til nyt koncept!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :)

Jamen, en lille kort præsentation af mig selv. Jeg er 16 år, og hedder Nikolai. Jeg har lige afsluttet folkeskolen, men vælger dog at søge mod 10. klasse for at få mere tid i fritiden, til blandt andet at drive en forretning. 

Generelt har jeg været meget fascineret af iværksætteri, jeg har set flere hundrede timers materiale fra blandt andet. Jesper Buch & Martin Thorborg. For godt et par måneder siden valgte jeg at starte op på en webshop, fordi jeg simpelhen gerne vil have noget igang - jeg var dog for ivrig, og valgte at skyde noget i luften jeg ikke rigtigt brændte for, så det nåede aldrig længere.

Her går jeg så et par måneder senere, har tænkt lidt over en idé og pludselig opdagede jeg et personligt behov og et generelt problem, jeg tænker jeg har løsningen på. Helt præcist hvad konceptet er vil jeg ikke bruge for meget af dette indlæg på at uddybe, da formålet med dette opslag er at finde en samarbejdspartner, du vil selvfølgelig bliver præsenteret for ideen inden du siger ja til noget som helst :)

Det er et koncept som langt fra er færdigt, men det kan vi i samarbejde udvikle helt færdigt.

Hvad står jeg for, og hvad vil jeg kunne give af værdi til firmaet?

Jeg har som min generation befundet mig meget på sociale medier, og kan derfor være knivskarp på markedsføring, jeg brænder virkelig for båden ideen om at man driver noget selv - såvel som at jeg syntes at konceptet er specielt og interessant! :) Jeg er villig til at tage ved lære, og bruge en helvedes masse tid på projektet. Derudover kan jeg eksekvere, og udføre opgaver.

Hvilke kompetencer skal du besidde? Konceptet kræver en lettere kompliceret hjemmeside, som vil kræve erfaring på området - Det betyder dog ikke jeg kræver at du er programmør, men det vil være et gigantisk bonus. Jeg forventer at du vil lægge mindst ligeså meget tid i det som jeg har i sigte, derudover håber jeg at du vil brænde for ideen, mindst ligeså meget som jeg vil. Sker det at vi sammen vælger at ligge ideen til side, da vi ikke ser potentialet, er jeg klar på at hive et nyt projekt frem - så længe jeg kan stå indenfor ideen, og det interessere mig.

Jeg håber det har fanget din interesse, men i såfald det har må du meget gerne smide en besked - så kan vi gå i nærmere detaljer Smile

- Det var altid fra mig, det blev en smule langt - men kortere kan det vist ikke gøres :)

Kh. Nikolai

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolai. Spændende. Se PB.

Tilmeldt 13. Jul 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolai,
Dit opslag fangede så sandelig min interesse, og du lyder super spændende. 
Jeg er selv 16 snart 17 år gammel, og skal til at begynde i 2.g på handelsskolen. 
Jeg har lige som dig stor interesse for iværksætteri og er mindst lige så stor Jesper Buch fan som du sikkert er ;).
Jeg har gode kontakter inden for web-branchen, og jeg har selv en del erfaring med wordpress og lign. tjenester, så det behøves du ikke bekymre dig om.

Vil meget gerne høre mere fra dig! 

Kontakt mig på facebook på "Oliver Sølvmose" eller skriv til mig på mail på oliver.soelvmose@gmail.com

- MVH Oliver Sølvmose :-)

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaisen jeg er selv 16 og bliver snart 17. Jeg brænder vildt meget for iværksætteri. Har selv også lidt erfaring med opbygning af hjemmesider/webshop, men ikke programmering. Har selv en webshop. Jeg kender også lidt til markedsføringen og har nogle kontakter som kunne hjælpe os videre.

Jeg syndes dit projekt lyder interesant, så send en PM til mig.

Jeg glæder mig at høre fra dig.

Kontakt: fashiondanishstyles@gmail.com 

Mvh Andreas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)